Voorstellen Barbara

Bij i-herb betaal je niet in ponden, maar in dollars. Ik denk dus dat het ongeveer even duur is. Maar wat vooral voor veel mensen fijn zal zijn is de mogelijkheid van pay pal. Goed gevonden Barbara!

 
Wat fijn Barbara, ik heb het boek nog niet uit dus ik weet nog niet wat ik zal doen. Ik hoop dat het jou gaat helpen in ieder geval.

 
Dag Barbamama,

Ik weet niet of het al genoemd is, maar manieren om te ontgiften zijn ook probiotische voedingsmiddelen toevoegen aan je eten. Ik doe altijd een paar eetlepels zelfgemaakte zuurkool in mijn soep en dat twee keer. Verder maak ik nu ook yoghurt en kefir zelf. Kombucha schijnt nog sterkere ontgifting te veroorzaken.

Ik doe sinds 5 maanden het GAPSdieet http://www.amazon.com/Gut-Psychology-Syndrome-Depression-Schizophrenia/dp/0954852028. Lijkt best wel op het SCdieet. Toen heb ik het nog bij Bol.com besteld. Mijn lichaam stond helemaal op zijn kop en ik had een zeer slechte darmflora vol van gifstoffen. Ik moest heeeel langzaam starten met de zuurkool, dus 1 tl pd sap. En dat heb ik opgebouwd naar 2x pd 4 el. Ik doe ze dus in mijn soep: zelfgetrokken bouillon van schenkel of hele scharrel AHkip gevuld met groenten. Het kan ook zo of bij salade. Ik merk nu dat mijn darmflora veel meer in balans is.

Wie weet heb je er wat aan.

Groetjes,

Karia4GAPS

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan