Voorstellen Angela

Is Nutrisan Adrenal Stress End ook een goeie, ? Kan mss ruilen.

 
Mooi ik probeer m te ruilen. Had nog niet betaald door de storing Ing.

 
Ja mijn gedachte was dat ook. Bij Gezondheidaanhuis is ie 22,75

Bij nutrisan zelf 23,95

 
Ik had mijn post alweer verwijderd toen ik erachter kwam dat er titaniumdioxide in zat (een witmaker voor de capsule). Ik ben enthousiast over de samenstelling van het supplement, maar waarom nu weer die titaniumdioxide?

Mike

 
Silciumdioxide wordt in het Engels ook wel 'silica' genoemd. David Wolfe is er lovend over in Eating for Beauty! Het zit o.a. in heermoes (paardenstaart) en brandnetel.

Mike

 
Ik ken iemand die claimt dat siliciumdioxide HET beste middel is om de tanden, met name het glazuur te versterken. Het is ook heel erg goed voor de gewrichten en collageenaanmaak. De opname van siliciumdioxide wordt helaas sterk beïnvloedt door de sterkte van je maagzuur. Siliciumdioxide heeft zuur nodig om het te transformeren in de actieve, opneembare vorm orthosilicic acid oftewel kiezelzuur, een afgeleide van siliciumdioxide.

 
Ik neem al een aantal weken kiezelzuur in vloeibare vorm ja, in combinatie met de vele eiwitten van afgelopen tijd hoop ik op een gunstig resultaat. Volgende week woensdag gaat het gips van mijn been. (onderbeenpees was van de knieschijf afgescheurd na uitglijden over een blaadje)

Zijn er mensen die ooit positieve resultaten hebben gehad met Glucosamine?

Mike denk jij dat het wat doet?

 
Tjee wel herkenbaar hoor.

Vooral het stukje "
Quote:
Na haar geboorte ben ik eigenlijk nooit meer 'dezelfde' geweest en ik voel me dan ook 16 jaar na dato nog niet weer de 'oude'"

- dat heb ik ook ervaren. En het rijtje klachten daarna is ook helemaal hetzelfde.

Ik ben trouwens ook HPU getest en positief, maar wilde destijds niet aan de pillen.

Dat het tijdens en na de zwangerschap zo slecht met me ging deed mij wel denken dat het een hormonale 'zwakte' was. (die dan overigens in onze familie veel voorkomt, alle vrouwen in onze familie krijgen een klap van zwangerschap) Alleen wist ik verder van niks natuurlijk, dus ik kon er niet zoveel mee.

Begin nu wel te snappen dat ik (terwijl ik tot mijn 18e gruwelde van vet) tijdens en na mijn eerste zwangerschap een grote voorliefde kreeg voor slagroom, mayonaise, roomboter en dergelijke, en dat is nooit weer overgegaan. Waarschijnlijk had ik het vet gewoon nodig?!

Hoe gaat het nu met je? (ik zag dat de eerste post al dateerde van een tijdje terug)

 
Ik ken de ziekte ja, er zijn voor zover ik weet meerdere vormen van (7 onderhand?). Je hebt hopelijk niet de variant waarbij het collageen in je bloedvaten aangetast is toch? Dat zou niet fijn zijn voor je gemiddelde levensverwachting.

 
@Ikie: Ik wist eigenlijk ook altijd wel dat het mijn hormonen waren, maar ja als er dan niks uitkomt dan ben je gewoon gek :wink: Ik zit nu ongeveer een jaar en 4 maanden op dit spoor :lol: En ik ben er zo blij mee! Ik schreef op elke dag in mijn agenda wat mijn klachten waren en ik schrijf al tijden niet echt meer wat op! Dat zegt genoeg denk ik! Ik ben door de Depyrrol al gigantisch opgeknapt, maar mijn darmproblemen en angsten bleven. Ik ben er veel sterker door geworden. Mijn man dacht op een gegeven moment dat hij een andere vrouw had :lol: Van nog geen 100 meter lopen naar shoppen in de stad;) Ik heb een tijd het SCDiet gevolgd en daar knapte ik ook wel van op, maar mijn darmen bleven te actief. De hormonale klachten bleven. Van hartkloppingen en angsten e.d. Toen ben ik door het boek Water het goedkoopste medicijn bij Mike terecht gekomen. Daarna een blauwe maandag bij GAPS, maar dat sprak me al heel snel niet aan:( En dan nu ongeveer een jaar hier. Ik voel me goed, maar de bijnieruitputting vergt nog steeds zijn tol. Ik ben op de goede weg! Maar er valt nog veel meer te verbeteren...

 
@Micave: Nee ik heb 'gelukkig' de variant in mijn gewrichten en huid.... Want bij het vaattype heb je maar een levensverwachting van 48 jaar ongeveer :cry:

 
Het SC-dieet volgt mijn schoonzus ook, zij heeft/had al jaren onverklaarbare extreme buikpijnen, is op alle fronten onderzocht, men kan totaal niets vinden, darmen zijn okee, voortplantingsorganen zijn okee... Als ze zich aan het SC-dieet houdt, gaat het wel goed. Dus voor sommige mensen een heel gunstig dieet!

Water drinken (Ik heb het boek ook) helpt ook enorm. Tegenwoordig is bij elke klacht die kinderen of man tegen mij doen over hun gezondheid mijn vraag: hoeveel heb je vandaag al gedronken? Meestal is dat te weinig. En meestal knappen ze snel op na het drinken van water.

Het zijn allemaal kleine stukjes van een grote puzzel die we langzamerhand bij elkaar moeten vinden om tot een heel plaatje te komen en te begrijpen wat het met onze gezondheid doet!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan