Voorstellen alexes

alexes

New member
Graag stel ik me even voor. Ik lees al enige tijd mee maar nu een besloten me aan te melden. Zes jaar geleden, rond mijn 41ste, ben ik ziek geworden, schildklier werkt onvoldoende en kreeg last van ´stralings`klachten zoals wifi, dect, mobiele telefoons enz. Dat was het moment om me eens flink te verdiepen in voeding en gezondheid. Ik heb al veel gedaan zoals lever-gal flushes, tekorten aangevuld met supplementen en nu dus op een koolhydraat arm dieet. Ook heb ik nu h2o2 in huis dat ik regelmatig neem en ben ik afgelopen winter begonnen met het afbouwen van koolhydraten en het vermeerderen van vetten, een hele omslag in mijn denken over ´gezonde´voeding. Maar langzaam gaat e.e.a. wel beter, dus ik ga gestaag door :)

 
Welkom op ons forum alexes! Leuk om te lezen dat je al een tijdje meeleest. Ik ben soms zo druk met het lezen van wat andere forumledenschrijven, dat ik vergeet dat er nog tal van andere mensen mee kunnen lezen.

 
welkom alexes, en fijn dat je je voorstelt. Ik hoop dat wij met elkaar jou kunnen helpen en andersom.

 
Hoi Alexes,

welkom bij de 'familie'.

Fijn dat je al verbeteringen merkt en het zal inderdaad langzaam gaan.

Maar alles is meegenomen, toch?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan