Voorbereiding op de crash.....

hoi Marijan, let maar op: voor je het weet gaat je pot uit zijn voegen :)
Ik heb de aanwas van dit jaar gelijk verder verspreid/uitgezet in mijn tuin in de plaats van opgegeten.
Lang leve het gewoeker. Ik kan niet wachten!
 
ik heb het dit voorjaar ook in de tuin gezet. Op een mooi plekje waar ik het gewoeker makkelijk in de hand kan houden en waar het ook de ruimte heeft.
Zo puur vind ik het niet lekker, maar 1 knolletjes door de hutspot geeft er een beetje een rooksmaak aan. En het schijnt beregoed voor je bloedsuikerspiegel te zijn.
 
hoi, ja Lievergezond zou best kunnen gebeuren, ik ga nu een plekje creeren waar die niet de hele tuin in beslag kan gaan nemen.
Ooit wel eens aardperensoep gegeten en was ook lekker.
 
deze ken ik niet Alethea, ziet er wel veelbelovend uit.
Zelf heb ik sinds deze zomer deze: http://i9bottle.eu/ . Ik vond het wel duur.
Zelf een test gedaan met 2 zonnebloemen die er hetzelfde uitzagen. 1 op de i9-fles en de andere op een glazen waterkan met water direct uit de kraan.
Na 3 tot 5 dagen een zeer duidelijk verschil waarneembaar van versheid van de zonnebloemen. Op de i9-fles bleef mooi, terwijl op de glazen kan de bloem al flink aan het bederven was.
Het zal niet hetzelfde zijn als de fles van jouw filmpje maar ben wel blij met mijn eigen fles.
 
Dank je voor de tip Marijan. Ik neem die fles mee in mijn overwegingen. Duur is het zeker, maar mijn Brita filters zijn weer op en die zijn ook erg duur, zeker als je bekijkt dat je iedere maand een nieuwe nodig hebt en dat je blijft betalen. Die Life Saver fles heeft pas na 6000 liter een nieuw filter nodig en hij filtert er veel meer rotzooi uit. Dan is een bedrag van rond de 100 GPB ineens niet meer zo duur in vergelijking. De i9 moet ik dus nog bekijken.
 
en in Brita filters schijnt aluminium te zitten wat ik heb begrepen bij een GVA lezing een paar maanden geleden..
 
hoi Mark, toevallig iemand bij mij in de straat had een hond die nooit (kraan)water wilde drinken en die in de rui was. En toen ze dat ewo-systeem gingen gebruiken wilde de hond ineens wel veel drinken en hij was niet meer in de rui.
 
Lievergezond, ik voel een slogan aankomen:

"Filter uw water met ons systeem; zelfs uw hond lust er pap van"

?
Mark
 
De Duitse regering roept haar burgers ertoe op een voorraad levensmiddelen voor tien dagen aan te leggen. Dit in geval van crisis, waarvan men niet weet of het om het uitbreken van een oorlog of een financiële crash gaat. De Duitse regering maakt zich ook bezorgd om de eigen veiligheid.


http://linkis.com/ejbron.wordpress.com/gs4hm
 
Het filmpje laat zich niet beluisteren, er zit een reclamespot doorheen. Ik heb verder gezocht voor het origineel, maar hetzelfde probleem. Raar hoor.
Normaal kijk ik elke dag naar het Duitse nieuws, gewoon ook om te zien welke onzin ze verkopen. Uitgerekend vandaag heb ik niet gekeken.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.061
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan