Voorbereiden op operatie

ManonG

New member
Mijn dochter moet binnenkort geopereerd worden. Haar schouderkapsel is gescheurd en dat moet gehecht worden. We hoopten dat fysiotherapie zou helpen, maar helaas niet dus.

Wat kunnen we voor, tijdens en na de ziekenhuisperiode doen (op voedingsgebied natuurlijk) om de negatieve gevolgen van o.a. de narcose te beperken en genezing te bevorderen?

 
Alle bovenstaande tips plus de rescue remedie Bachbloessem, een week voor de operatie mee beginnen en nog 2 weken mee doorgaan, chlorella om te ontgiften.

 
Schijnt ook dat je moet oppassen met bepaalde stoffen op de dag van de operatie, ik kan dit echt niet met zekerheid stellen, maar er staat me nog wel zoiets bij. Het kan de narcose verminderen.

Chlorella zou ik ook zeker aanbevelen, botten bouillon, extra vitamine c...

 
Nog 6 weken en dan gaat het toch echt gebeuren. We hebben arnicadruppels, chlorella en spirulina pilletjes, acerolabessenpoeder voor de vitamine C en een paar kilo biologische kippenkarkasjes om boullion van te maken in huis. En ook nog biologisch-dynamische rauwe melk.

Ik heb eerlijk gezegd niets met bloesems. Maar als iemand nog een andere goede tip heeft, graag! Met name om snel van de narcosezooi af te komen.

Manon

 
Kaaskanlekkerzijn: dank je wel voor de link naar het bericht. Het is natuurlijk ook niet anders: vet eten voor/na operatie vermindert complicaties. Vet is gewoon goed!

Manon

 
Volgens mij ben je al aardig goed voorbereid. Misschien nog mariadistel thee/tinctuur om de lever te ondersteunen bij het ontgiften achteraf. Sterkte ermee, is toch spannend.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan