Vogelgriep

Medusa

Well-known member
Goed artikel van Elze van Hamelen uit de AK.

De vogelgriep als voorbode van nieuwe gezondheidsdictatuur​

De vogelgriepcrisis die de wereld in zijn greep houdt, volgt precies hetzelfde traject als de coronacrisis. Dat niet alleen: de vogelgriep wordt daarnaast neergezet als een bredere dreiging, ook voor de mens, die binnen de ‘One Health’ filosofie ingrijpende ‘beschermingsmaatregelen’ zal rechtvaardigen. Een nieuwe dictatuur tekent zich af.
 
Goed nieuws? Niet echt. Wat is dit nu?

Veel mensen roepen direct mRNA injecties. Ik kan jullie geruststellen het zijn geen mRNA injecties.

Daarna moet ik jullie direct het slechte nieuws brengen. Het is wel gentherapie. Opmerkelijk dat deze 'proef' van start is gegaan terwijl meerdere instanties aan de bel trokken en trekken.

Wat is het? vector injecties waarbij een recombinant Herpes virus van Kalkoenen is gebruikt als vector en er meerdere genen van "Hemagglutinin Gene of Highly Pathogenic Avian Influenza"
Namelijk H5, H7, H9 Deze stukjes van het Avian Influenza virus zijn ingebouwd in het Herpes virus. Door de replicaties van dit virus in de kuikens zullen ook de AI genen worden afgelezen waarop het lichaam het expressie product presenteerd namelijk de H5, H7 en H9 antigenen(proteinen)

Tot zo ver de theorie. Dit is dus de techniek die Janssen en Astra gebruikten bij de C19 crisis.

Dat kon alleen omdat er een loophole in de wet werd gemaakt. 2020/1043
"the applicant shall not be required to include a copy of the competent authority’s written consent to the deliberate release into the environment of GMOs for research and development purposes in accordance with Part B of Directive 2001/18/EC."

Dit houdt in dat er geen milieu rapportage hoeft te worden gedaan er is dus geen informatie bekend over de impact van de GGO (genetisch gemodificeerd organismen) Ook is de interactie en de milieuvervuiling niiet in kaart gebracht tijdens C19.

Het COGEM gaat over vergunning van genetische modificatie en schreef in december 2022 een vernietigend rapport

De stelling is duidelijk: omdat regulatie 2020/1043 niet voldoet aan de vereisten van Europese wetten en in strijd is met primaire verdragen zoals het Aarhus verdrag is de loophole niet rechtmatig!

Daarnaast kijkt het per land of de wetten voorzien in een milieurapportage. Opmerkelijk is de passage Over Italie. "tenzij men oordeelt dat sprake kan zijn van ‘serious shedding’"

Dit is niet echt geruststellend. We hebben in Nederland een grootschalig shedding evenement gezien met Dansen met Janssen. Eind juni 2021 ging dit van start. begin juli zagen wij een piek dit niet in de zomer voor komt. Een duidelijker geval van massa shedding van GGO's hebben wij in NL niet eerder gezien.

Er is dus een experiment uitgevoerd op Nederlanders middels GGO's die onder valse voorwendselen en met een onrechtmatige loophole op de markt waren gebracht, waarbij een minister jongeren aanmoedigde om met maar 1 prik direct weer te kunnen dansen. Een delict waar hij tezijnertijd voor vervolgd zal worden.

Wat heeft dit nu te maken kuikens prikken? De regulatie 2020/1043 ging sowieso niet over dieren. Daar geldt die loophole dus sowieso niet.

Wellicht is er gepoogd om mensen zo min mogelijk te informeren. Op 17 maart 2023. was er wel een brief naar de kamer. https://open.overheid.nl/documenten/ronl-fad64a5aa62d3d9bf05211fc5cb142836dd1d99b/pdf

"Europese toelating van vaccins en Europese verordening
De twee vectorvaccins zijn nog niet toegelaten op de Europese markt. Het vaccineren met niet-toegelaten vaccins brengt diverse risico’s met zich mee, voor volks- en diergezondheid, omdat het vaccin dan niet de gebruikelijke toetsing op kwaliteit, veiligheid en effectiviteit heeft doorlopen. Het is mijns inziens onverstandig en onverantwoord om met niet-toegelaten vaccins op grote schaal pluimvee in Nederland te vaccineren"

"waarbij we de pilot uitvoeren volgens de nieuwe Europese verordening, over veterinary medicinal use (EU) 2023/361."

"twee vectorvaccins, een geïnactiveerd vaccin gebaseerd op een laagpathogene H5N2 virusvariant en een DNA-vaccin."

Het gaat hier dus om Gentherapie, DNA injecties, vectorbased waarvan het bekend staat dat er shedding optreed.

In de regulatie 2023/361 staat niks over vector, DNA, gentherapie, alleen vaccins.

Op deze manier is de wet niks meer waard en worden wij opnieuw blootgesteld aan shedding van deeltjes die vogelachtige griepklachten kunnen veroorzaken.

Is dit de nieuwe "pandemie"?

De timing zou wel perfect passen.

 
Ik ben toch wel benieuwd of dit dan betekent dat we geen kip en eieren meer kunnen eten.
Weet iemand hier meer over?

Dorothé
 
Misschien direct contact opnemen met je leverancier van kip+ei en vragen of de kippen die prik hebben gekregen?
Ja, dat sowieso. Het probleem is echter dat dit natuurlijk elk moment kan veranderen en ik kan niet elke maand gaan vragen.

Dorothé
 
Ik heb het nagevraagd adhv een eerder onderwerp hier, ik had er geen idee van! Ik maak zelf bottenbouillon
en drink het ook weleens kant en klaar. Alle kip komt bij Kemper kip vandaan en daar wordt al gevaccineerd tegen N.C.D. Als ik dat had geweten brrrrrr. Ik krijg het dus iedere dag binnen. Wat betreft de vogelgriep kreeg ik het volgende bericht:

"Voor de vogelgriep wordt er momenteel niet gevaccineerd maar er worden momenteel wel vaccins getest en mocht er binnen Europa voor vogelgriep een wettelijke verplichting komen om alle pluimvee te enten tegen deze ziekte (en dan vooral om veel dierenleed en het ruimen van dieren te voorkomen) dan zijn alle pluimveehouders in Europa verplicht om hun pluimvee te vaccineren. Dit vaccin zit dus momenteel niet als residu in het kippenvleesproduct. Dit wordt verder onderzocht".

De mevrouw zou mij op de hoogte houden, als ik meer weet dan post ik het. Ik heb overigens begrepen dat de NCD prik verplicht is.

Ik voel er weinig meer voor om deze kip te nemen. Of welke kip dan ook. Ik ga maar bottenbouillon van
rund nemen. Als deze niet ook worden gevaccineerd.
 
Ik heb het nagevraagd adhv een eerder onderwerp hier, ik had er geen idee van! Ik maak zelf bottenbouillon
en drink het ook weleens kant en klaar. Alle kip komt bij Kemper kip vandaan en daar wordt al gevaccineerd tegen N.C.D. Als ik dat had geweten brrrrrr. Ik krijg het dus iedere dag binnen. Wat betreft de vogelgriep kreeg ik het volgende bericht:

"Voor de vogelgriep wordt er momenteel niet gevaccineerd maar er worden momenteel wel vaccins getest en mocht er binnen Europa voor vogelgriep een wettelijke verplichting komen om alle pluimvee te enten tegen deze ziekte (en dan vooral om veel dierenleed en het ruimen van dieren te voorkomen) dan zijn alle pluimveehouders in Europa verplicht om hun pluimvee te vaccineren. Dit vaccin zit dus momenteel niet als residu in het kippenvleesproduct. Dit wordt verder onderzocht".

De mevrouw zou mij op de hoogte houden, als ik meer weet dan post ik het. Ik heb overigens begrepen dat de NCD prik verplicht is.

Ik voel er weinig meer voor om deze kip te nemen. Of welke kip dan ook. Ik ga maar bottenbouillon van
rund nemen. Als deze niet ook worden gevaccineerd.
(en dan vooral om veel dierenleed en het ruimen van dieren te voorkomen)
Dan zal het mantra wel zijn: We doen het voor de dieren.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.385
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan