voeding onderwerpen structuur

Jim1618242587

Administrator
hoewel dit forum van onschatbare waarde is voor informatie omdat er zo veel te vinden is, is dit ook gelijk het probleem denk ik.

Als je zoekt op een onderwerp kom je veel interessante draadjes tegen maar om daar een gebundelde samenvatting over te vinden/lezen dan ben je wel even bezig en moet je vele meningen eruit filteren en je eigen conclusie trekken.

Als voorbeeld "Rauwe melk", ik zocht hopend dat ik duidelijk het verschil kon vinden tussen de supermarkt melk en de rauwe melk. Ik ging namelijk op bezoek bij vrienden en nam een fles rauwe melk voor ze mee. Wilde daarvoor nog even een kleine opfris beurt hebben over waarom deze zo goed is en wat je binnen krijgt tegenover de 'verkeerde' melk.

Maar daarvoor moet je eerst heel veel lezen en vaak eindig je op een dood spoor.

Is er niet iets te bedenken waarmee we een mooi archief aanleggen met de gebundelde uitleg over een onderwerp?

Deze kan zo nodig steeds bijgewerkt worden.

Een voorbeeld is de website van Poekie. Daar staan een aantal onderwerpen gebundeld en duidelijk uitgelegd. Maar in veel gevallen ook weer niet compleet. Dus kunnen we hier op dit forum op een bepaalde manier er iets meer structuur in brengen?

Ik kan niet wacht en op jouw boek Mike! Wanneer kunnen we deze verwachten?

 
Jerol,
Quote:
Dus kunnen we hier op dit forum op een bepaalde manier er iets meer structuur in brengen?



Dat is een nobel streven/denken. Maar als je weet hoeveel tijd er in gaat zitten om dit forum uit te filteren op onderwerpen die het vermelden waard zijn, dat is niet te doen. Gelukkig heeft Mike zijn teksten in een apart forum staan, dat is al heel fijn.

Als ik iets tegen kom op het forum waarvan ik denk dat wil ik op mijn site zetten dan zet ik het direct apart.

Dat is al een hele lijst, dat kan ik je melden. Af en toe loop ik die door en plaats het om mijn site.

Maar die lijst groeit ook elke dag weer aan. En dan heb ik nog redelijk veel vrije tijd tot mijn beschikking.

Mijn site zal dan dus ook nooit compleet zijn.

Lia

 
Jawel hoor, ik heb het grotendeels ook maar vertaald. :)

 
Goede info ook op jouw website Bastiaan. Bedankt!

Ja Poekie,je hebt natuurlijk gelijk; dit is een discussieforum en precies ook dat; discussieren en niet een naslagwerk. Een combinatie zou mooi zijn.

Websites zoals jij en een aantal anderen hebben zijn goed voor de gebundelde artikelen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan