Voeding en fysieke degeneratie

Our food is poison
Our healthcare doesn’t help us heal anything

The authorities on both haven’t cured or prevented or even lessened our country’s disease epidemic one single inch.

Not only that, but the FDA and CDC are criminal enterprises— it’s THEIR job to approve all of the chemicals in our foods, and drugs and treatments we’re given —and not only have they made ZERO progress, it appears they’re actually not interested in helping us — as their efforts only seem to make us for sick and kill us faster

Mike

Three meals a day is a Rockefeller psyop.

"Our ancestors ate once a day, sometimes three times a week."

"And you know what? They thrived. They were lean, sharp, and strong, because the body is designed to function best in fasting."

"But you've been programmed. You think skipping breakfast is a crime. You think hunger is an emergency. No, it's power."

"Fasting activates cells that act like little soldiers. They march straight to the damage, clean it out, rebuild you stronger."

"That's real medicine."

Mike

Vind haar verdacht.
Is dit mss een nieuwe georganiseerde hype waarbij mensen gepusht worden om hooguit een paar keer per week te eten ?
Mensen in het westen zijn van jongsafaan niet gewend om zo weinig te eten en en gaan dan mss wel daardoor bij bosjes neer.
Mss ook wel vooral omdat de kwaliteit van het beschikbare voedsel tegenwoordig armzalig is vergeleken met wat onze verre voorouders aten ?
Wat waren de bevindingen van Weston Price hierin ?

Ik vind haar niet zo verdacht hoor, ze spreekt heel logisch en natuurlijk. En ja je hebt gelijk als je stelt dat er weinig voedingswaarde meer in ons voedsel zit waardoor we honger blijven houden en we zijn het niet gewend (door marketing) om minder te eten (consumeren). Ik geloof niet dat deze video of haar speech is bedoeld om mensen om te laten vallen. Het gaat om impulscontrole waar we in deze tijd niet meer zo goed in zijn. Instant gratification: honger, impuls, koelkast. Persoonlijk vind ik 1 maaltijd per dag wat karig maar om 07:30 je ontbijt naar binnen harken als je net wakker bent, give me a break! We kunnen best met 2 maaltijden per dag doen zelfs als je werkt, maar dan geen wit brood met hagelslag natuurlijk.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.632
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan