Vochtvlekken in voet 4 jarige

G

Guest

Guest
Hallo,

Mijn dochtertje van 4 jaar voelt zich al sinds maandag niet lekker,grieperig.Heeft wat koorts gehad en overgegeven en diarree gehad..Ze is sinds een paar maanden een erg slechte eter.Lust bijna niets,drinkt nog wel borstvoeding.

Sinds vanmorgen klaagt ze over haar voeten die jeuken.Toen ik keek zag ik rode vlekjes(misschien van het jeuken)en vochtvlekken bovenop haar tenen en aan de zijkant van haar voet.Ik heb haar voeten gemasseerd met wat olie,gaat nu wel beter.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Groet Danielle

 
dank je wel Mike,

Ze heeft gister wel een beetje te veel olijven gegeten,denk dat dat het is.

Die had ze al lange tijd niet meer gegeten.

 
Hoi Lia,

De jongste 2 van 4 jaar en 1 jaar helemaal niet,ben ik ook niet van plan.De meiden zijn erg gezond moet ik zeggen,m'n dochter van 4 heeft nu voor het eerst in haar leven griep.Weet niet of het gezond is om nooit griep te hebben,want ontgiften lijkt me wel eens goed.Maar gewoon opvallend,geen snotneuzen,nog nooit een huisarts hoeven bezoeken.

De oudste van 10 wel helaas,alle.Heeft ook allerlei klachten,zoals vaak een koortslip,hooikoorts,vaak een blafhoest.

M'n zoontje van 7 heeft 2 inentingen gehad,en kreeg toen erg eczeem waarop ik gestopt ben met laten inenten.Eczeem gaat nu heel goed danzij Wapf.

 
Quote:
Ze heeft gister wel een beetje te veel olijven gegeten,denk dat dat het is.


Biologische olijven of gangbare, bijv. uit de Turkse winkel? Als het aan de olijven ligt, lijkt het me geen eiwitprobleem, maar eerder conserveermiddelen of zelfs verf (gangbare 'zwarte' olijven zijn vaak geverfde groene!).

Mike

 
Ja waren helaas geen bio,ik had ze nog staan en ze zeurde om olijven...

Had het niet moeten geven,maar ja.

Er zit in,e 270,e 300,e 330...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.773
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan