vochtophoping

G

Guest

Guest
Ik heb denk ik een vochtophoping onderaan het rechterbeen. Het is als een ronde zwelling die uitsteekt ter hoogte van spleen 6 volgens de Chinese acupunctuur, maar dan aan de buitenkant van het been (ongeveer 5 cm boven de enkel). Van boven uit gezien, valt het niet zo op, maar als ik er recht op kijk in de spiegel wel. Ik denk niet dat langs de buitenkant dit ook spleen 6 is, maar vind niet welk punt dit dan wel is. Ik dacht dat ik daardoor te weten kon komen of het in verband stond met een bepaald orgaan.

Wat is de oorzaak van oedeem trouwens?

 
De oorzaak van oedeem zit hem heel vaak in een trage schildklier. Mijn moeder had hier altijd veel last van en sinds ze aan de natuurlijke schildkliermedicatie zit is het verdwenen.

 
Schildklier en bijnieren, daar heb ik allebei last van, dus dat kan wel kloppen.

Ivm schildklierextract..hoeveel mg per dag heb je best nodig?

Dr Ron verkoopt 30 mg bovine thyroid with 470 mg liver. Is dat niet te weinig 30 mg? Ik weet niet zeker of hij dat zo doet omdat je maar beter niet teveel kunt nemen of dat het goedkoper uitkomt als hij er lever bijvoegt om aan 500 mg te komen...

 
Ik dacht eerst dat je met dr Ron Ron Velthuis bedoelde. Als je echt je schildklier wilt helen kun je eens bij hem langsgaan. Hij kan je dan thyreoidum voorschrijven.

Gerrit heeft weleens gezegd dat er in de supplementen die je noemt alleen t3 zit en geen t4. In thyreoidum zit t1,2,3 en 4 in de juiste verhoudingen.

Anders moet je je ochtendtemperatuur onder je oksel eens meten. Hieraan kun je zien hoe het met je schildklier gesteld is.

 
ok bedankt voor de tips Janse! Ik heb in ieder geval al een kruid besteld dat zowel goed is voor schildklier als bijnieren, nl rhodiola rosea.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan