vocht vasthouden

Dirtsa

New member
Ben net begonnen aan waps, drink ook 2x per dag sole met keltisch zeezout.

Heb ik veel last van; waar kan dit aan liggen en wat kan ik eraan doen?

En hoe vaak ontlasting is normaal? Ben nu 2 dagen niet geweest en ik heb ergens gelezen dat Mike zei dat het mogelijk zou zijn dat de lever de hoeveelheid vet nog niet aankan. wat moet je dan in de plaats van het vet eten dat je zou minderen?

alvast bedankt!

moet trouwens zeggen dat ik echt heel blij ben dat ik dit forum ben tegengekomen.

 
Toevallig heb ik ook ervaren dat ik wat meer vocht vasthoud sinds een paar weken, maar ik kan niet zeggen waar het precies mee te maken heeft. Ik drink ook sole. Het vocht zakt inmiddels wel weer wat af. Ik zie het maar als iets wat er voor nu even bij hoort, en vast door alle goede voeding weer zal afzakken, maar ben ook wel benieuwd wat het kan zijn?

Wat eet je nu qua vetten? In het begin had ik moeite met kaas en melk kort na elkaar, weet niet of dat bij jou ook zo is?

Drink je wel voldoende? Tussendoor kun je ook water met een heel klein beetje sole nemen. Voor de ontlasting drink ik citroenverbena kruidenthee. En het kan wel een tijd duren voor het allemaal goed loopt, je lichaam moet zo wennen. (Overigens ben ik jaloers op manlief: sinds we anders eten lijkt hij al te ontgiften. En ik voel na de h2o2 eigenlijk nog weinig, terwijl hij al bij de 3de keer al wat merkte qua gerommel in de darmen, en een beetje een licht gevoel. Ook zit zijn haar na het stoppen met shampoo en starten met Aleppozeep fantastisch, terwijl mijn haar statisch is en zielig hangt haha).

 
Als je vocht gaat vasthouden door de inname van Sole ben je op celniveau uitgedroogd en gebruikt je lichaam het zout om vocht vast te houden. Dit zal na verloop van tijd weggaan, mits je voldoende verzadigd vet tot je neemt. Verzadigd vet zit boordevol waterstof en hydrateert beter en effectiever dan water.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.629
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan