Vlooien bij katten

G

Guest

Guest
Nu ik steeds meer gezond en WAPF begin te eten, wil ik mijn kat ook gezonder voedsel geven door te kiezen voor vlees en eiwitrijk eten. Ik geef mijn kat ook Keltisch zeezout in het drinken.

Nu het volgende: ik zag mijn kat al een tijdje krabben en heb deze ochtend mij kat gekamd met een vlooienkam en zag er heel wat vlooien die maar in de vacht blijven. Toen had ik nog een Bayer "advantage" vlooiendruppel pipet liggen en heb dit mijn kat gegeven in het nekje. Mijn kat waar ik zielsveel van hou.

Nu heb ik spijt met alle haren op mijn hoofd. Mijn kat kijkt wazig uit d'r ogen, maakt minder contact, ze maakt af en toe bewegingen alsof ze moet overgeven, maar er komt niks. Het is dus gewoon troep. Ik wist ook even niet wat te doen met al die vlooien. De troep die erin zit heet imidacloprid. Laat dit een wijze les zijn voor ons allen, weg met deze troep. Ik geef het haar nooit meer.

Maar nu het volgende:

Hoe in vervolg hiermee om te gaan? Zijn er enkele tips?

 
Vlooien vallen dieren aan die zwakte resoneren, net zo goed als bladluis zich aangetrokken voelt tot zwakke planten. De bescherming zal van binnenuit moeten komen. De beste tip die ik je kan geven is:

1. Voer je kat rauw orgaanvlees (als ze hier nog aan te wennen is, want katten laten zich tot niets dwingen)

2. Doe in het drinkwater (1 liter) 1 theelepeltje Sole en 3-4 druppels 35% H202

3. Geef je kat probiotica: http://www.groeneos-probioforte.nl/

Mike

 
Die probiotica kun nog beter geven in de vorm van melkkefir. Dan heb je supervoeding en superprobiotica ineen. Hier zal ze ook veel meer van genieten dan van een pilletje.

 
Imidacloprid (Bayerrotzooi) zit ook in de vlooien- en tekenband van de katten en honden.

Watch out!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan