VK

Hoeveelste keer is dat nu al. En zelfs als ze echt dood gaat, gaat de satanische entiteit over naar een volgend reptiel. Zeker een een tekort aan adrenochroom!?
 
Tja zet ik dat nu in 'VK' of 'Nederlandse politiek'
brulsbmster.jpg truss uk.jpg
Ik heb heugelijk nieuws voor Nijmeegse Hamburgermeester Bruls 🍔.
Na jaren een heuze love-match. De ideale partner: Therese Coffey. Een 'double whammie'.
Boegbeelden (valse goden) van gezondheid.

doublewhammie.jpg
double whammie
 
Newsflash ... mijn bijbaantje voor de Storie levert de nodige bewijzen op, geleverd door de buurvrouw van de buurman's grossier van de achternicht van de grootvader van de... Nou ja, niet zeuren, gewoon echt bewijs dus!
Bruls en Coffey hebben al een love child. Recent geboren, 6 maanden oud en al 105kg schoon aan de haak. Volg deze ouders beste (aanstaande) moeders!
brulslovechild.jpg
 
Laatst bewerkt:
[Doorgestuurd van Enoch's News Blast 🍊💥🍊 (ENoCH elENoCHle)]
Senior members of the royal family make their way to where the queen is, and the BBC changing into all black attire, and changing their twitter pic to black.

Without confirming, this is normal before an official announcement is made.

IMO, the queen is either very, very close to death, or already dead.

 

Operation 'London Bridge is down'. Die nog niet bevestigde afleiding van andere aanstaande grote zaken komt mooi uit? Media alle zendtijd aan de mogelijke Dode Draak, Alien of welke invalshoeken e rnog meer bestaan? Dan kan eindelijk jongeheer (geboren 1948 = 73 jaar) Charles, gewoon de nieuwe Britse slavenmeester en Satanskind nog een paar jaar verder met de Engelse Great Reset en genocide en plunderingen op zijn volk.

In 2017 ook al (ik weet het ... niet de beste bron):
 
Voor het overzicht even hier.



 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.611
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan