VK

Veel te gevaarlijk. Voor je het weet krijg je in Engeland een kop thee met radioactieve isotoop Polonium-210 erin (Aleksandr Litvinenko).
 
Even rekenen ... 17 trillion ... ondanks weer een mug die me wakker houdt en ik een tikkie slaperig ben. Het is nogal vaag wie wanneer 'short scales' of 'long scales' gebruiken. De 'long scales' zegt: traditional english, dus gebruik ik die maar. Indien 'short' scheelt het 6 nullen (minder dan 'long').
Het blijft een shit load geroofde weelde.

17x 10^6 = 17 000 000 = ................ 17 miljoen / million
17x 10^9 = 17 000 000 000 = ............ 17 miljard / milliard
17x 10^12 = 17 000 000 000 000 = ....... 17 biljoen / billion
17x 10^15 = 17 000 000 000 000 000 = ... 17 biljard / billiard
17x 10^18 = 17 000 000 000 000 000 000 = 17 triljoen / trillion

£ 17 000 000 000 000 000 000
---------------------------- = £ 2.428.571.429 (afgerond) per wereldburger
£ 7 000 000 000


Als ze elke wereldbewoner een gelijk deel geeft krijgt elke wereldbewoner een bedrag van 2 miljard vierhonderdachtentwintig miljoen vijfhonderdeenenzeventig duizend vierhondernegenentwintig Engelse ponden. De pond - euro koers is ongeveer x1,154

---------------------------- = € 2.802.571.429 (afgerond) per wereldburger

Een kilo goud kost ongeveer € 54.700
€ 2.802.571.429
--------------- = 20.494 kilo goud 🥇 per wereldburger 🤑 💰 💸
€ 20.494


Met een kilo'tje of 10 kan elke wereldburger een uitstekend zorgeloos leven lijden. Alleen de pleuris parasieten willen het voor zichzelf. En ze willen zo veel dat we allemaal vrijwillig (al dan niet misleid of onder druk) zelfmoord moeten plegen zodat ze het 'legaal' in handen krijgen. ZIJ zijn degene die alle ellende, misere op de wereld veroorzaken. Er is er nu 1 minder. Gelukkig. Mag God haar eeuwig laten affakkelen in de Hel ... :p . Nu de rest nog .... ik tel af.....

Je ziet wie er in de geschiedenis het meest gemoord, verkracht, ge-inteelt en geroofd hebben om tot deze rijkdom te komen en die te behouden. Dat is niet geweest als zaterdaghulp in de supermarkt.

vlcsnap_7589-08-17-07h03m22s039.png
 
Laatst bewerkt:

Britse activisten voor de vrijheid van meningsuiting hebben de politie veroordeeld voor het arresteren van verschillende demonstranten die plechtigheden in het VK hebben verstoord over de dood van koningin Elizabeth II en de toetreding van koning Charles III. Onder de doelwitten was de in ongenade gevallen prins Andrew, die onlangs verwikkeld was in een seksueel misbruikschandaal.

De politie in Oxford arresteerde, maar “de-arresteerde” zondag een man, nadat hij had geroepen: “Wie heeft hem gekozen?” tijdens een proclamatieceremonie voor de nieuwe koning. De man werd meegenomen in een politiebusje en hoewel hij vervolgens werd vrijgelaten, zei de politie van Thames Valley dat hij nog steeds “vrijwillig met ons samenwerkt terwijl we een overtreding van de openbare orde onderzoeken”, meldde de BBC .

In de Schotse stad Edinburgh zijn zondag en maandag een jonge man en vrouw gearresteerd en beschuldigd van het verstoren van de vrede in twee afzonderlijke incidenten. Video’s die op sociale media werden gedeeld, toonden de man die prins Andrew “een zieke oude man” noemde terwijl de hertog van York in een begrafenisstoet achter de lijkwagen van de koningin liep.

 
Een paar posts hierboven staat precies hoe ze dat kan doen. Weet alleen niet of mijn fundering het gewicht kan dragen maar probeer het zonder morren uit.

 
Het beperken van de vrijheid van meningsuiting was niet de enige actie die tot kritiek leidde. Vanwege de ‘staat van rouw’ waarin het VK zich volgens de beleidsmakers zou verkeren, werden naast het cancelen van bepaalde evenementen ook meerdere voedselbanken en winkels gesloten en werden veel ziekenhuisafspraken en begrafenissen gecanceld.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.169
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan