vitamine B

Weet je ook een speciale dosering Mike ? en wat is beter Adrenanorm of Adrenal ? en is het misschien raadzaam om een paar weken de sole te laten staan ?

 
Je moet echt je eigen antwoorden vinden, Jakob. Er zijn geen standaard mensen met standaard klachten en standaard oplossingen. Gewoon uitproberen en kijken wat het met je doet. Gisteren nog schreef Alexandra:

Quote:
Het is nou eenmaal geen exacte wetenschap en hier en daar wat uitpuzzelen.


Mike

 
Nee inderdaad, er is geen geval gelijk. Ik ga het uitproberen en de sole iets minderen, want het zal wel een combinatie van meerdere factoren zijn.

Ik zal mijn bevinding op het forum zetten.

 
Door inderdaad je bevindingen te delen kan je weer een helpende hand zijn voor anderen Jacob. En op die manier wordt dit forum een hele grote bron voor informatie voor anderen die hier weer vervolgens hun profijt van gaan hebben. Voor velen van ons is het nog een uitzoeken en uitproberen. Ik denk dat hoe meer ervaringen we delen, hoe sneller anderen routes kunnen gaan uitstippelen.

 
Precies Alexandra daar doen we het voor. Ervaringen delen en op Mike zijn bevindingen door borduren.... aldoende leren we !

 
En vooral ook vertellen wat niet werkt! (Magnesiumolie op je hoofd spuiten als je weet dat je er vol met mini-wondjes zit bv..... :wink: )

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.895
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan