Vitamine A Toxische

DeSouza

New member
Ik heb vandaag cod liver oil van carlson (thee lepel) ingenomen, en als avondmaaltijd runder lever. Moet ik me zorgen hier om maken? Ik kreeg pas na het eten dat runder lever veel vitamine a bevat. Is dit dus slecht en te veel?
 
Ik zou me geen zorgen maken om de vitamine A. De stress die je nu jezelf aan doet vanwege het "oh jee gevoel" zijn veel erger. En anders zoek je even op wat de symptomen zijn van vitamine A (gebrek aan eetlust, verminderd gezichtsvermogen, hoofdpijn, misselijkheid, vermoeidheid, duizeligheid, spierpijn, oogafwijkingen, haarverlies en/of roodheid en schilferen van de huid). Maar die lijken mij meer te passen bij structureel een teveel aan (synthetische) vitamine A.
 
Want to keep your mojo even into old age? Then ignore the experts and eat traditional fertility foods, rich in vitamin A and other nutrients needed for virility and vitality: organ meats, animal fats, red meat with all the fat, oysters, cod liver oil, fish eggs, butter and egg yolks. Eat lots of these foods.

http://nourishingtraditions.com/how-to-squander-your-testosterone/
 
Ik heb sinds kort een nieuwe verslaving. Rauwe melk met eidooiers er door zo lekker! Of met wat suiker en cacao poeder erbij en dan opgewarmd tot net iets warmer dan lauw.

Volgens mij komt dat ook door de vitamine A. Volgens "het internet" ga ik nu wel snel ten onder aan salmonella maar dan wel met een blij gevoel. Want elke keer naar zo n beker voel ik me blij :)

Blije Complotdenker
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.513
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan