Viruswaanzin/Viruswaarheid


Willem zegt hier o.a. 'De wildplassers werden met rust gelaten'! Nou dat heb ik geweten i.d.d.!
Ik woon in een zijstraat van de 'Unmute' route; op een gegeven moment stond 't vol, echt 100den zeikende dance-pikken, tegen auto's, bomen en zelfs in de portieken, de trap van mijn etage stond blank!
't Gaat de meesten alleen maar om te kunnen 'raven'! :rolleyes:

Fuckin' Dance Rapalje! :mad:
 
Willem zegt hier o.a. 'De wildplassers werden met rust gelaten'! Nou dat heb ik geweten i.d.d.!
Ik woon in een zijstraat van de 'Unmute' route; op een gegeven moment stond 't vol, echt 100den zeikende dance-pikken, tegen auto's, bomen en zelfs in de portieken, de trap van mijn etage stond blank!
't Gaat de meesten alleen maar om te kunnen 'raven'! :rolleyes:

Fuckin' Dance Rapalje! :mad:
Dan had je er een slang op moeten zetten terwijl ze stonden te zeiken, zo'n rooie is wel 😎
 
Wilde ik doen maar stond beneden, ik kon dus gewoon mijn huis niet in!!!
Heb jij standaard zo'n slang bij de hand?
Ja maar ze komen bij mij niet zeiken 🤣🤣🤣
Unmuteus komt niet bij mij langs om tegen de muur te zeiken..... Punt 1 niet in stedelijk gebied punt 2 trespassers will be shot survivors will be shot again.
Punt 3 zouden die lapswansen bij mij langskomen zet ik de traktor van de overburen met gier tank en 4 inch slang erop.

Stront moet je met stront bestrijden
 
Ja maar ze komen bij mij niet zeiken 🤣🤣🤣
Unmuteus komt niet bij mij langs om tegen de muur te zeiken..... Punt 1 niet in stedelijk gebied punt 2 trespassers will be shot survivors will be shot again.
Punt 3 zouden die lapswansen bij mij langskomen zet ik de traktor van de overburen met gier tank en 4 inch slang erop.

Stront moet je met stront bestrijden
Maar even alle gekheid op een stokje; dit zijn dus wel de 'mensen' met wie we ons moeten verbinden en identificeren, volgens Willem E.!
Nou, mooi niet dus!!!:poop:
 
Ik begrijp WE wel. Uiteindelijk moeten we alle meningsverschillen opzij zetten en ons verenigen tegen een gezamenlijke vijand. Ik ga voor minimaal een half miljoen demonstranten op 3 oktober en naderhand ALLEMAAL naar de Amsterdamse horeca zonder coronapas!

Mike
 
Ik begrijp WE wel. Uiteindelijk moeten we alle meningsverschillen opzij zetten en ons verenigen tegen een gezamenlijke vijand. Ik ga voor minimaal een half miljoen demonstranten op 3 oktober en naderhand ALLEMAAL naar de Amsterdamse horeca zonder coronapas!

Mike
Daar komt unmute niet meer bij Mike die gaan hun zin krijgen, maar toch laat islamsterdam maar overlopen, daarna denhagistan
 
Ik begrijp WE wel. Uiteindelijk moeten we alle meningsverschillen opzij zetten en ons verenigen tegen een gezamenlijke vijand. Ik ga voor minimaal een half miljoen demonstranten op 3 oktober en naderhand ALLEMAAL naar de Amsterdamse horeca zonder coronapas!

Mike
Laten ze daar maar gaan plassen dan; maar ik vrees dat ze daar hun bekertjes paardenpis (Heineken) kopen om daarna bij mij hun blaas te legen! 🐎

Maar natuurlijk snap ik WE ook wel!
 
Laten ze daar maar gaan plassen dan; maar ik vrees dat ze daar hun bekertjes paardenpis (Heineken) kopen om daarna bij mij hun blaas te legen! 🐎

Maar natuurlijk snap ik WE ook wel!
Risico van je leefomgeving 🤣🤣🤣 maar die paardezeik van Freddie drink ik uit principe al niet, tegenwoordig zeker niet the Night is for the vaxt 🤢🤢🤢🤢
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan