Viruswaanzin/Viruswaarheid

Willem in gesprek met dr. Robert Gorter​

15-06-2022


Willem gaat in gesprek met Robert Gorter over hoe ons lichaam kankercellen normaal gesproken opruimt. Het gesprek gaat voornamelijk over wat er nu gebeurt met ons immuunsysteem naar aanleiding van de gen therapeutische injecties: door onderzoeken (in vitro), autopsies (in vivo) blijkt dat de injecties veel schade toebrengen en een deel van het immuunsysteem uitschakelen, waardoor er bij voorbeeld kanker en auto-immuunziektes optreden. Ook spreken zij over het model dat Robert heeft ontwikkeld met hyperthermie en autologe injecties met dendritische cellen.

https://videowaarheid.nl/video/willem-in-gesprek-met-dr-robert-gorter/
 
Nog een extra uitzending vandaag:
 
oke ik zie de punten even niet om te conecten. Tijdelijke wet wordt stiekem naar permanent. Ja er slapen nog steeds een hoop en vinden carnaval, vakantie etc. belangrijker dan... Maar als Trump daad werkelijk terug komt en wanneer maakt even niet uit, wat heeft dat voor invloed op ons/ Europa echt ik doe mijn best maar snap het verband gewoon niet. Sorry, jullie zullen mij misschien wel naïef of niet wakker, what so ever vinden., maar probeer op mijn manier het echt voor mijzelf op een rijtje te krijgen. net ook weer dotcomradio geluister ik ga echt met Mike en Henk mee en ook dank aan alle mensen die linkje sturen, maar ik loop echt over en nogmaals ik zie het verband niet.

vast bedankt
 
oke ik zie de punten even niet om te conecten. Tijdelijke wet wordt stiekem naar permanent. Ja er slapen nog steeds een hoop en vinden carnaval, vakantie etc. belangrijker dan... Maar als Trump daad werkelijk terug komt en wanneer maakt even niet uit, wat heeft dat voor invloed op ons/ Europa echt ik doe mijn best maar snap het verband gewoon niet. Sorry, jullie zullen mij misschien wel naïef of niet wakker, what so ever vinden., maar probeer op mijn manier het echt voor mijzelf op een rijtje te krijgen. net ook weer dotcomradio geluister ik ga echt met Mike en Henk mee en ook dank aan alle mensen die linkje sturen, maar ik loop echt over en nogmaals ik zie het verband niet.

vast bedankt
Ik heb geen oordeel, Ingrid, die tijd heb ik gehad. Wat ik uit deze post opmaak is dat er bij jou issues spelen van angst, onveiligheid/onzekerheid en (zelf)oordeel. Dit zal de komende tijd alleen maar erger worden en Q schrijft dat wij mensen zullen moeten opvangen en begeleiden. Wat kunnen ik en anderen voor je betekenen? Hoe specifieker de (hulp)vraag, hoe beter je te helpen bent.

Mike
 
Laatst bewerkt:
oke ik zie de punten even niet om te conecten. Tijdelijke wet wordt stiekem naar permanent. Ja er slapen nog steeds een hoop en vinden carnaval, vakantie etc. belangrijker dan... Maar als Trump daad werkelijk terug komt en wanneer maakt even niet uit, wat heeft dat voor invloed op ons/ Europa echt ik doe mijn best maar snap het verband gewoon niet. Sorry, jullie zullen mij misschien wel naïef of niet wakker, what so ever vinden., maar probeer op mijn manier het echt voor mijzelf op een rijtje te krijgen. net ook weer dotcomradio geluister ik ga echt met Mike en Henk mee en ook dank aan alle mensen die linkje sturen, maar ik loop echt over en nogmaals ik zie het verband niet.

vast bedankt
Ga "even" zitten en zoek op gedachtenvoer met gerichte zoekwoorden wat je niet snapt, zo leer je steeds dingen, zo hebben wij dat ook gedaan, mijn reis duurt al 22 jaar. Er is geen snelweg in het leven om 'ons' allemaal in te halen. Ook op het forum kan je gericht zoeken
 

Dorothé
 
Ik heb geen oordeel, Ingrid, die tijd heb ik gehad. Wat ik uit deze post opmaak is dat er bij jou issues spelen van angst, onveiligheid/onzekerheid en (zelf)oordeel. Dit zal de komende tijd alleen maar erger worden en Q schrijft dat wij mensen zullen moeten opvangen en begeleiden. Wat kunnen ik en anderen voor je betekenen? Hoe specifieker de (hulp)vraag, hoe beter je te helpen bent.

Mike
Wat ik niet zie, is wat, laten we het gemakshalve Amerika noemen, hoe Amerika ons uit deze puinhoop haalt. Ik wek misschien de indruk van angst maar dat is verre van. Ik tref op mijn manier maatregelen help daar waar ik kan, en ben zeker niet bang. Misschien is nieuwsgierig een betere omschrijving maar ik weet heus dat niemand een glaze bol heeft, en de toekomst kan voorspellen. de vraag(en) uit de post van mij wekken misschien die indruk maar die vragen spelen door mijn hoofd, en word dus een groot vraagteken.
Ik begrijp het zo, dat als Trump terug keert en hij alles openbaar maakt, de hele tweede en eerste kamer omvalt en wij op onze manier verder moeten met de normale normen en waarde en vooral eerlijkheid voorop. Dit geld voor elk land en dus niet van ons alleen want we zitten allemaal in het zelfde schuitje.

Kortom weer een heel verhaal, maar ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven. maar nogmaals geen angst en geen paniek op geen enkele wijze. En zoals jullie het altijd zo mooi zeggen connecting de dots ,die zie ik gewoon nu in dit vervaal gewoon even niet. sorry🙈🙈 ik ben trouwens vanaf dag een tegen de spoed wet geweest en steeds geroepen dat dit niet tijdelijk was en zie hier, maar ja de mens werd steeds afgeleid en dan konden de jongens weer stilzwijgend een wetje door duwen. En als ik hier iets over zei in mijn omgeving werd er niet of nauwelijks op gereageerd. dus over dit laatste zeker geen twijfel heb het al die tijd al gezegd.
 
´Wat ik niet zie, is wat, laten we het gemakshalve Amerika noemen, hoe Amerika ons uit deze puinhoop haalt´

Je bent duidelijk niet mee. Gemakshalve USA, ok, maar ook dat is nooit beweerd dat die dat gaan doen. Zolang ieder op zijn reet blijft zitten en alles goed vindt, of alles verdraagt, zal er niks gebeuren.

Begin maar eens met de Q posts te lezen, en Put on the Armour of God, want ook God zal geen makke schaapjes gaan redden.
 


Jeroen en Willem nemen ook deze week de ontwikkelingen in politiek, zoals censuur en propaganda, Agenda 2030, internationaal en medisch nieuws en juridische aangelegenheden door. Zij bespreken het boerenprotest en doen een nabeschouwing van de rechtszaak van Willem. Zij constateren dat de weerstand internationaal steeds groter lijkt te worden.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.380
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan