Viruswaanzin/Viruswaarheid

De relatie met Willem Engel begon pas in 2020, sinds cojona begon... :unsure:

Valt op dat ze veel connecties heeft met de showbizz en celebrities... Mss is ze een soort spion? Of Engel heeft een tactische reden om haar in de buurt te hebben?

Ik wind er geen doekjes omheen, ze is 100% onder MK Ultra geweest Sex Kitten programmering, believe me or not. Playboy, rol als verleidster bij Temptation Island, Dansen met de Duivel, het kan niet anders.
Kijk eens op haar website, naar de intro en illuminatie foto's op haar pagina:
http://www.dorienrose.com/

Dit zit mij niet lekker, dat zo'n vrouw in de buurt is bij Willem, laat staan het bed deelt. Ik zie geen enkele reden dat Willem een tactische reden heeft om haar in de buurt te houden, tactisch is om zo'n vrouw mijlen ver van je te houden!
 
Aantrekkelijke hoeriguitziende vrouwen zijn perfect te gebruiken als spion met hun charmes en listen...

Overigens was Melania Trump ook model geweest vroeger, en ja, die zag er ook vrij hoerig uit... Eigenlijk alle vrouwen die Trump had waren van die sloerie types. Ivana Trump was ook model geweest, en kwam ook uit het oostblok.
 
Aantrekkelijke hoeriguitziende vrouwen zijn perfect te gebruiken als spion met hun charmes en listen...

Overigens was Melania Trump ook model geweest vroeger, en ja, die zag er ook vrij hoerig uit... Eigenlijk alle vrouwen die Trump had waren van die sloerie types. Ivana Trump was ook model geweest, en kwam ook uit het oostblok.

Begrijp me goed, ik heb het hier niet over doorsnee modelwerk van "vroeger", los van dat daar ook wat over te vinden valt. Ik heb het hier over de "rollen" die dorien rose heeft gespeeld en de intro van haar website + de illuminatie foto's in haar biografie.

Conclusie is en blijft, zo'n vrouw moet Willem of welke man dan ook ver weg van blijven.
Maak niet de vergissing dat een leider, beroemdheid of iemand met veel geld per definitie een alpha man is, dat is een grote misvatting.
 
Ik schat Willem in als uiterst intelligent en sttrategisch. Als Dorien een mol is en Willem haar 'ter observatie' aanhoudt zou mij dit niet verbazen

Mike
 
Willem op Facebook

FW " Versoepelen maar wanneer worden de grondrechten gerespecteerd?
Het grootste recht wat we hebben zijn de grondrechten. Deze zijn voor meer dan 3 miljoen mensen ingeperkt met als argument de verspreiding van COVID te voorkomen uitgaande dat ongevaccineerden en 2 keer gevaccineerden anderen meer zouden besmetten.

Het RIVM berichtte dat boosters 68% beschermen tegen COVID echter veel grotere en betere onderzoeken uit Engeland en Schotland laten zien dat mensen na 2 vaccinaties en een booster een grotere kans hebben om bij Omikron in het ziekenhuis terecht te komen. ongevaccinerd vs dubbel gevaccineerd, tabel bij post https://t.me/dimgrr/242

Er is dus geen enkele medische grond meer voor het in stand houden van de QR code. Onverdeeldopen.nl heeft inmiddels 781.000 handtekeningen verzameld.
Het kabinet hoopt dat de storm mbt het afschaffen van de QR code overwaait maar het kabinet heeft een verplichtingen de maatregelen tegen het licht te houden van proportionaliteit tov deze grondwet. Daar komen ze dus niet mee weg! " https://threadreaderapp.com/thread/1490375367416238080.html
 
Jeroen Pols in gesprek met Shohreh Feshtali van The ZI Talk
 

Juridische Q&A – aflevering 3​

In deze aflevering komen de volgende 5 onderwerpen aan bod (tijdcodes staan naast het onderwerp):


  1. Contractenrecht: perikelen rondom abonnementen (2m46s)
  2. Grond- en Mensenrechten: verplichte vaccinatie + CTB op de werkvloer (23m01s)
  3. Privacyrecht: medisch geheim + Hoger Beroep Coronapas etc. (onder meer artikel 14 EVRM) (23m38s)
  4. Straf- en bestuursrecht: Demonstratierecht & Politie Interventie (algemeen + tips & trics) (28m19s)
  5. Overig: Digital Identity / WEF / College voor de Rechten van de Mens / BUPO (Internationaal Verdrag inzake de Burgerlijke & Politieke Rechten) / “Positie Grondwet” (36m34s)
  6. Aanbod van diverse Cursus in februari/maart 2022 -> zie de laatste slide van de PPT voor meer informatie (NB Onderaan de bronnenlijst staat de Cursus Agenda voor februari / maart 2022 ook nog uitgeschreven) (1u00m30s)
 
Jeroen Pols in gesprek met Shohreh Feshtali van The ZI Talk
Ik ben tijdens het beluisteren van dit interview wat meer over Jeroen Pols te weten gekomen , leuk !
 
Vreemd dat de aflevering van gisteren niet op viruswaarheid staat.
Maar nu wel op BC:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.156
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan