Viruswaanzin/Viruswaarheid

Deze video is van vorige week. Willem Engel bij Ab Gietelink.
Als je VW volgt, dan bevat dit interview weinig nieuws. En Ab Gietelink is erg sloom ;)
Alleen vanaf minuut 30:00 tot 38:00 is het interessant, over alle misstanden in de rechtspraak.
Daarna nog wat 'omikronzin' en Willem zegt weer dat we ons niet moeten verliezen in boosheid en proberen anderen te overtuigen, want we zijn er bijna. Omikron is het einde van het coronaverhaal, maar het regime gaat nog heel rare dingen doen.


Ook op Odyssee:
 
Laatst bewerkt:
Juridische Zaken over het hoger beroep tegen de Gezondheidsraad, dat op 4 januari plaatsvindt.
 

Door Brenda Duijn, geplaatst op Linked-in Een onderbelicht aspect binnen deze SARS-CoV-2 pandemie is de mucosale immuniteit, de immuniteit van de slijmvliezen. Het SARS-CoV-2 virus infecteert niet alleen het weefsel van de onderste luchtwegen, maar doet dat ook in de bovenste luchtwegen. De mucosale immuniteit speelt hierbij een hele belangrijke rol als eerste barrière. Bij mucosale immuniteit zijn (secretory IgA, SIgA) antistoffen de krijgers die aan de frontlinie staan....
 
  • Leuk
Waarderingen: Gaia
Let goed op het introfilmpje. Wie spreekt hier? ;)

Mike
Bedoel je deze intro Mike? Ben jij dit?
 
Let goed op het introfilmpje. Wie spreekt hier? ;)

Mike

Ik heb dit al gebruikt om ook mijn liedje weer te promoten natuurlijk
 
Ik had me in de lente opgegeven als vrijwilliger. Aanvankelijk werd ik in een vertalersgroep ingedeeld, maar daar voelde ik me niet thuis. Dit heb ik aangegeven naar de coordinatrice met de wens om Engelstalige teksten en voiceovers te mogen doen. Hetzelfde heb ik aangeboden aan FvD. Vanaf de zomer ben ik lezingen gaan geven en heb ik er niet meer aan gedacht. Totdat ik op 3e kerstdag (27 december) ineens benaderd werd door de video-editor van VW. Een acteur zou de voiceover doen, maar deze trok zich op het laatste moment terug omdat hij toch niet geassocieerd wilde worden met VW. En toen dachten ze ineens aan mij! We hebben razendsnel en zeer effectief gewerkt en dit is het resultaat.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.549
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan