Virussen: idee onstaan in zieke geesten

Saperien

Member
In 2001 heb ik een conferentie bijgewoond over AIDS. Eén van de sprekers vertelde, dat het soms heel moeilijk is om te weten of iemand besmet is met HIV, omdat het virus zich vaak verstopt op plekken waar het niet te zien is. En hij voegde eraan toe: Het is niet omdat je een virus niet ziet, dat het er niet is. Die dodelijke redenering heeft me er toe aangezet het bijgevoegd verhaal te schrijven. Corona is natuurlijk HIV revisited, komt allemaal uit de duim.
Mijn stukje is in het Engels, ik hoop dat dat geen probleem is. De moed om het allemaal te vertalen ontbreekt me. Er is wel een Franse vertaling van, maar die is hier nog minder op zn plaats, neem ik aan.
 

Bijlagen

  • 21rst.pdf
    91,5 KB · Weergaven: 35
Virussen bestaan niet. Zeg me na: virussen bestaan niet. Nog een keer: virussen bestaan niet. Zo hard als je kan: VIRUSSEN BESTAAN NIET!

Mike
 
Er is maar één ziekmakend virus, en dat is de informatie op tv en in de kranten. Nou ja, informatie... indoctrinatie. Science is dead, gekaapt mbv het grote geld.
 
He Jan, Mike heeft geen tijd om een heel boek te lezen en trekt zijn conclusie al bij de titel van het boek. Vraag je dus af of de titel goed gekozen is want in de conclusie geloof jij ook niet in virussen.

Bij het leger is de munitie op hoorde ik van Sailer|
Bij Mike zijn de losse flodders samen met de seizoensgriep spoorloos
Dus bij gebrek aan vuurt hij met scherp, niks persoonlijks maar tijdgebrek
 
Nou dat grof geschut, daar kan ik tegen hoor. 20 jaar harde leerschool....

En mijn titel zegt toch dat virussen het product zijn van zieke geesten? Veel duidelijker kan het toch niet, lijkt me.
 
Ik hoop trouwens wel dat mn verhaaltje wat gelezen wordt.... maar wie neemt er de tijd voor? Men leest alles met een half oog, de gedachten elders, bij datgene wat men gisteren en eergisteren ook al wist.

Neem de tijd, drie keer rustig lezen, dan zit je goed.
 
Welk deel van 'virussen bestaan niet' begrijp je nu nog niet?

Mike
Ik denk dat we wat langs elkaar praten. Dat virussen niet bestaan behalve als hersenschimmen, dat weet ik al wel een tijdje, dat er geen ziekteverwekkende microben zijn, dat weet ik al veel langer. Maar hoe breng je dat idee aan de man? Lukt niet, jij hebt me ook niet door Mike.

Lees je berichten niet of heel vluchtig, dan reageer je niet.
Reageer je wel, dan lees je eerst en neem je de tijd om te lezen.
 
Ik sta altijd en overal open voor een lesje. Bevalt de les me niet, dan doe ik niets met de inhoud en komt dezelfde les later nog eens langs, dan laat ik hem rustig langsgaan. Who cares.
 
Lange verhalen lees ik ook niet, hoewel ik veel van lezen hou.
Alleen als er nieuwe info staat die ik (we) nog niet weten.
Tijdverspilling.
 
Jan ik ga je verhaal ook niet lezen zoals ik ook lange video's zelden bekijk
de reden is, dat er nog steeds maar slechts 24 uur in de dag zitten
 
Volgens mij heeft niemand daar tijd voor, voor sommige maak ik tijd, maar verhalen van 10+ a4 vol, en video's van uren lukt niet.
Te druk met voorbereiding voor wat komen gaat en zieltjes redden waar mogelijk trouwens dat vreet tijd, dus zelfs daar moet je mee doseren...
 
Jan ik ga je verhaal ook niet lezen zoals ik ook lange video's zelden bekijk
de reden is, dat er nog steeds maar slechts 24 uur in de dag zitten
Jammer....

Alle mensen die de corona hoax doorhebben, klagen steen en been dat er met de corona-gelovigen en fanatieke prikhalers niet te praten is. Soit.
Iedereen is het er op dit forum over eens dat ziekteverwekkende virussen uit de duim gezogen zijn. Soit.

Maar hoe ga je met deze gegevens om? Hoe kun je proberen toch zo nu en dan echt wat toenadering te bereiken tot een andersdenkende?

Dat is het idee achter mijn stukjes, proberen iets op zo'n manier te formuleren dat het nog niet eerder gehoorde belletjes doet rinkelen.

Natuurlijk kun je niet alles lezen en beluisteren, dat verwacht ik van niemand en dat verwacht niemand van mij. Maar soms slaat er een vonkje over, heeft iemand iets aan een woord of zin die voorbij kwam. Daarom schrijf ik. Het liefst op een wat originele manier.

Ik denk niet dat op dit forum mensen zijn die iets kunnen opsteken van mijn theorieën, het is voor ons allen allemaal wel zo ongeveer gesneden koek. Maar een bepaalde insteek, een manier van formuleren, kan helpen om een ondersdenkende een zetje te geven om zich uit zijn spirituele tv-cultuur gedachten woestijn te bevrijden.

Dat is een beetje mijn ideaal. Ben ik een dromer en idealist? Zeker. Maar dromen zijn niét altijd bedrog
 
Zieltjes redden is zooooooooooooo 2020. Zorg voor jou en de jouwen, meer kunnen we nu niet meer doen.

Mike
Ook voor de meerderheid van de mijnen heb ik al mijn creativiteit nodig om te proberen iets te laten doorschemeren van het licht dat alleen maar van je verlangt dat je je geestelijke gordijnen opendoet.
 
Voor mezelf zorgen doe ik, voor mijn familie wat er van over is valt niet te zorgen beide zoons gequackcineerd en wakker als ze waren " Ja maar ik moet wel " Hoor ze al maanden niet, verder zal ik een vraag om hulp moeten honoreren Mike, dat doe ik dus ook incl het voeren van ivm aan een Jansen slachtoffer, maar je weet dat in dat geval een hele vaxinazi familie de aanval inzet, in dit geval tot werk en huis afnemen aan toe dus dat kost me veel tijd.
Ik kan toch niet gaan zeggen zoek maar uit...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan