Virussen bestaan niet

ruud

New member
Mike over virussen:

Quote:
[...] het woord 'virus' [is] afkomstig [...] van het Latijnse woord voor gif, wat weer verwant is aan het woord 'visha' uit het Sanskriet, dat eveneens gif betekent. Er is nog nooit aangetoond dat een virus uberhaupt bestaat. Om dit te doen is het wetenschappelijke protocol dat het virus moet kunnen worden geisoleerd. Het enige wat men tot dusver heeft weten te isoleren is verziekt en verzwakt DNA, waarvan men ervan uitgaat dat het een virus betreft. Deze aanname is volkomen onwetenschappelijk!

Dit betekent dat een 'virus' in feite niets meer is dan een gifstof en dat we dus onterecht kinderen op zeer jonge leeftijd vergiftigen door ze in te laten enten tegen een virus dat niet bestaat! Ik zei al dat de (medische) wetenschap een vorm van krankzinnigheid is. Hoe kan je je nu d.m.v. een vaccin iemand immuun maken voor een gifstof? Dit maakt vaccins tot niets meer dan een instrument voor genocide (volkerenmoord).

In tegenstelling tot wat de Katans van deze wereld denken bestaan er helemaal geen virussen maar wel gifstoffen. Het is precies andersom van wat zij denken, want zij geloven wel in virussen en niet in gifstoffen. Dat zou hun zieke wereldbeeld nu eenmaal omver gooien, waardoor we niet de oorlog kunnen verklaren aan organismes van buitenaf ('virussen') i.p.v. verantwoordelijkheid te nemen voor gifstoffen binnenin.


Quote:
De knutsel'virussen' worden ingebracht via vaccins die rechtstreeks in de bloedbaan terechtkomen en zogeheten 'cytokinenstormen' uitlokken, oftewel een immuunsysteem dat op hol slaat. In 1978 kregen homo's in Manhattan een 'vaccin' tegen 'hepatitis B'. Enkele jaren daarna deden zich de eerste gevallen van wat later AIDS zou worden genoemd voor onder New Yorkse homo's. AIDS lijkt veel op kanker en betreft eveneens een totale ineenstorting van het immuunsysteem.

Overigens ontken ik niet het bestaan van bacterien, schimmels en parasieten. Maar het bestaan van virussen is nog nooit aangetoond.


De knutselvirussen zijn geen virussen, maar wat ze wel zijn volgens Mike als we ze als vaccin ingebracht krijgen:

Quote:
Zeer krachtige gifstoffen, die d.m.v. vaccins rechtstreeks in de bloedbaan terechtkomen. Zware metalen (kwik, aluminium, fluor), formaldehyde, squaleen, aspartaam, smaakversterker, dierlijk DNA, conserveermiddelen, etc. Daarnaast worden er geheel nieuwe organismes gekweekt door bestaande met elkaar te kruisen, bijv. de borella (ziekte van Lyme).


https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=81

 
Hier de zeer moedige (en komische!) Duitse dr. Lanka, een viroloog (!) die eveneens beweert dat virussen niet bestaan en 'ziekteverwekkers' in het algemeen niet:

http://anderekijk.net/hivirus/vogelgriep01.html

Een zeer humoristisch citaat:

Quote:
Dr. Lanka, worden wij in Duitsland door de vogelgriep bedreigd?

Alleen indirect.

Volgend jaar worden er in Duitsland veel minder baby’s geboren.

Volgens de media sneuvelen alle ooievaars door vogelgriep dus daar moeten we ons dan maar op voorbereiden.


:)

Mike

 
Deze man is briljant! Nog een paar treffende citaten:

Quote:
Biologische structuren daarentegen die iets negatiefs zouden uitrichten zijn nimmer gezien. Het uitgangspunt voor biologisch leven is het samen leven; de symbiose. Daarin is geen plaats voor vernietiging. Het toeschrijven van oorlog en vernietiging aan het biologische leven is een product van zieke en criminele hersenen.


Dit komt heel erg overeen met mijn stuk over wetenschap als ziekte:

https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=277

Hoe ziek dit werkelijk is blijkt uit deze woorden van Lanka:

Quote:
De orthodoxe geneeskunde is de belangrijkste steunpilaar voor alle dictaturen en regeringen die zich niet houden aan geschreven recht, grondrechten, mensenrechten; anders gezegd, zich niet onderwerpen aan democratisch gelegitimeerde maatschappelijke overeenkomsten. Dat verklaart ook waarom die orthodoxen werkelijk alles maar kunnen doen en waarom ze aan geen enkele controle worden onderworpen. Als we daar niet iets aan doen gaan we allemaal ten gronde aan die vorm van geneeskunde.


Evan vroeg zich laatst af wat het dan wel is dat ons velt:

Quote:
Welke virussen bestaan er dan eigenlijk wel en wat doen ze?

Structuren die kunnen worden aangeduid als virussen zijn in veel bacterie-achtigen aangetroffen en in eenvoudige levensvormen die overeenkomsten vertonen met bacteriën. Het zijn zelfstandig gebleven elementen van het samen leven door verschillende soorten cellen in een gemeenschappelijk celtype. Dit wordt aangeduid als een symbiose, een endosymbiose, die zich gedurende het proces van samengaan van verschillende celsoorten en structuren ontstaan is, waaruit het bestaande celtype tot stand is gekomen waaruit mensen, dieren en planten bestaan.


Heel kleine bacterien dus. En ze worden uitsluitend in simpele levensvormen aangetroffen, niet in complexe organismes:

Quote:
Virussen zijn bestanddelen van zeer eenvoudige organismen zoals draadalgen, een bepaald soort eencellige chlorella-alg en van heel veel bacteriën. Die virale bestanddelen worden dan aangeduid als phagen. In meer complexe organismen, met name mensen, of in dieren en planten, zijn structuren die zouden kunnen worden aangeduid als virussen nog nooit gezien.


Iemand anders vroeg waar dan op wordt getest. Ik zei toen al witte bloedlichaampjes en andere afweerstoffen. Ik had gelijk:

Quote:
Er wordt bijvoorbeeld beweerd dat er afweerstoffen zijn die zich met de zogenaamde virusdeeltjes en uitsluitend daarmee zouden verbinden, en dat wanneer een dergelijke verbinding aangetoond wordt, daarmee de aanwezigheid van zo’n virus bewezen zou zijn.

In werkelijkheid gaat het bij die zogenaamde afweerstoffen om oplosbare bloedeiwitten die een centrale rol spelen bij het afdichten van groeiende en zich delende cellen, evenals bij het herstel van wonden.

Zulke bloedeiwitten, ook aangeduid als globuline, verbinden zich in een reageerbuis bij de juiste concentratie van zuren en basen, mineralen en oplosmiddelen naar behoefte met andere eiwitten. Op die manier kan ieder monster uit een dier of een mens naar wens tot een positieve of negatieve test leiden. Het is pure, en dat moet heel duidelijk gesteld worden, criminele willekeur.


Conclusie:

Quote:
Ook bij ziektebeelden zijn er feitelijk noch in het getroffen organisme, noch in lichaamsvloeistoffen ooit structuren gezien of geïsoleerd die zouden kunnen worden aangemerkt als virus. De bewering dat er een ziekteverwekkend virus zou bestaan is goedkoop bedrog; een fatale leugen met dramatische consequenties.


Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.

Mike

 
BRILJANT! :lol:

Quote:
Aangezien Bin Laden, het hoofd van het beweerde al-Quaida (wat in het Arabisch gewoon ‘de weg’ betekent), niet gevonden is en niets meer van zijn organisatie werd vernomen sedert de warme sanering van de instortingsgevaarlijke wolkenkrabbers in New York, voorts bij Saddam ook geen massavernietigingsmiddelen zoals pokkenvirussen waarvan werd gesproken aangetroffen zijn, die reden vormden voor de tweede Irak-oorlog en nu opnieuw over een dodelijk virus wordt gesproken, zou helder moeten zijn wie in werkelijkheid de terroristen zijn en wie in werkelijkheid de zelfmoordcriminelen: Zij die de viruspaniek veroorzaken of daaraan meewerken!


Mike

 
Mike,

Ook hier in gegeven toont de overheid zicht als een criminele organisatie volgens haar eigen regels!

Door wetenschap te hebben van een stafbaar feit gepleegd in of door de organisatie waar je deel van uit maakt maakt je medeplichtig, indien drie werknemers dit weten en dat niet melden dient de organisatie als crimineel bestempeld te worden.

Erik

 
De wetenschap en overheid zijn schuldig aan criminele nalatigheid en zelfs genocide. Wij, de burgers, zijn medeplichtig vanwege onze onwetendheid. Iedereen heeft hierin zijn eigen verantwoordelijkheid. Jij gaat al heel snel mee als ik jullie wereld op de kop zet, merk ik. Anderen willen de illusie niet zomaar opgeven en blijven geloven dat er een wetenschappelijke basis moet zijn voor virussen, maar pas als je de illusie opgeeft doorzie je de leugen. Kennis is macht!

Mike

 
Zeker Mike, mijn wereld stond lang geleden op zijn kop, nu kan ik de opgedane kennis gaan gebruiken!

gelukkig merk ik dat er steeds meer mensen zijn die kennis en macht hebben die dat gebruiken om de wereld mooier te maken.

Erik

 
Mike, een geweldig artikel en zeer goed te begrijpen. Ik ben hier erg blij mee. Het helpt om mensen ernaar te verwijzen als ik zeg dat ik mijn kinderen nooit meer zou laten vaccineren, en ook geen griepprik wil.

Zeer, zeer triest dat wij ons massaal laten vaccineren, en dat wij het toestaan dat er duizenden en duizenden beesten zinloos afgemaakt worden, na ook al een beroerd leven te hebben moeten lijden.

Mijn vader weigerde de griepprik overigens ook,: als ik van de griep dood moet gaan, dan zal ik er wel aan toe zijn.

Prachtige, boerenwijsheid en heerlijk nuchter.

 
Als jij zo door blijft eten en leven krijg jij geen enkele griep of verkoudheid meer, maar ga je ook op termijn nog eens nostalgisch terugdenken aan de tijd dat je in een rolstoel zat...

Mike

 
Virussen bestaan niet en bacterien zijn geen ziekteverwekkers:

http://curetoothdecay.com/blog/bacteria-does-not-cause-disease-raw-milk-and-tooth-decay/

Mike

 
(sorry ik heb deze in een verkeerd topic geplaatst, moet bij wat geef je je kinderen te eten)Macaroons

By Joanne Hay

What to do with egg whites when you have used the yolks for ice cream or smoothies…

Makes 2 dozen

•4 egg whites

•pinch sea salt

•2 tablespoons arrowroot

•1/2 cup maple syrup

•1 tablespoon vanilla extract

•2 cups commercial dried shredded coconut

Line a baking sheet with buttered parchment paper. Beat egg whites with salt in a clean bowl until they form stiff peaks. Beat in the arrowroot. Add syrup and vanilla in slow stream while beating. Fold in coconut. Drop by spoonfuls on a parchment paper. Bake at 149 deg C for about 1/2 hour or until lightly browned. Reduce oven to about 70 deg C and bake another hour or so until macaroons are completely dry and crisp. Let cool completely before removing from parchment paper. Store in an airtight container.

 
Wat hebben kokosmacronen te maken met virussen en bacterien? Tenzij je bedoelt dat ahornsiroop micro-organismes voedt en het immuunsysteem belast door insulinereacties uit te lokken?

Mike

 
Ik heb het al bewerkt maar ik kan het zelf helaas niet in het goede topic plaatsen. Wellicht kun jij dat doen?

Wat betreft de maple syrop dit recept is overgenomen, en kleine kinderen en suiker ontkom je niet aan hoe hard je ook je best doet. Maar wellicht is billington of noning (als dat werkt? een beter alternatief) http://editor.nourishedmagazine.com.au/articles/macaroons

Quote:
This recipe is based on one from Sally Fallon’s Nourishing Traditions. She rates honey as higher than maple syrup in terms of nutrition but still recommends maple syrup as a sweetener. Her ice cream recipe also has maple syrup. I use Rapadura for ice cream too.

I sometimes have to throw out egg whites because I eat so many yellows in smoothies and ice cream, so experimenting with them is not a biggie for me. If you do try honey with this recipe I would love to hear the results.


 
Zie mijn post in de andere topic hierover. Honing en Billington;'s suiker zijn oneindig betere alternatieven.

Mike

 
Quote:
Virussen bestaan niet en bacterien zijn geen ziekteverwekkers:

http://curetoothdecay.com/blog/bacteria-does-not-cause-disease-raw-milk-and-tooth-decay/


Wederom een mooi stuk van Ramiel Nagel. Was jij niet een boek van hem aan het vertalen? Ik zou graag eens wat van hem (in het Nederlands) willen lezen.

 
Het boek Genees Je Gebit (Cure Tooth Decay) heb ik al vertaald. Wanneer het verschijnt weet ik niet, maar als het zover is laat ik het hier weten!

Mike

 
Mike, je schreef in een andere topic: alleen het 'virus of the mind' bestaat... en toen moest ik aan dit liedje denken :).

Geweldig nummer :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.677
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan