vet gezond blog online

G

Guest

Guest
Ik ben deze week begonnen met het opzetten van een Blog! Eigenlijk leek het mij altijd al leuk om een eigen blog bij te houden, maar het is er nooit eerder van gekomen.

Doel van mijn blog is vooral om op deze manier meer te weten te komen over voeding en de WAPF gedachte. Ook al ben ik al een paar jaar actief bezig met het zoeken naar het perfecte voedingspatroon, ik ben nog steeds een leek! Ook hoop ik familie en vrienden door mijn enthousiaste en verschillende verhalen bekend te maken met deze manier van eten. Er staat op dit moment nog niet zo gek veel op het blog. Ik ben begonnen met het schrijven van mijn eigen verhaal ( ik heb met mijn 23 lentes jong al veel medische tegenslagen gehad ), maar ik beschrijf ook in een artikel waarom ik de argumenten tegen de consumptie van rauwe melk achterhaalt en niet stevig vind.

Ik zal aanstaande dinsdag een lezing van Mike Donkers bij wonen over Basen en Zuren. Ook hier wil ik graag een leuke samenvatting over schrijven! ( als mike dit ook OK vindt uiteraard).

Kortom, een leuk blog voor de geïnteresseerde in wapf en paleo voeding, en ik zal mijn uiterste best doen het spannend te houden. Op Facebook is een pagina van mijn blog te vinden, waarmee ik iedereen op de hoogte houd van mijn artikelen.

Ik hoop hier op het forum en op het blog reacties en commentaren te ontvangen op mijn blog. Graag jullie reactie, en ook links naar andere blogs zijn van harte welkom ( ik kan deze ook aanbevelen op mijn eigen blog )

www.vetgezond.wordpress.com

www.facebook.com/vetgezond

 
Hoi Jeff, bedankt voor de link!

Ik heb je eigen verhaal maar alvast gelezen.

Dank daarvoor & je hebt al een hele weg afgelegd.

 
Hi Jeff,

heb je blog ook bekeken en gelezen, je hebt al een goed begin gemaakt. Ik kwam er door het lezen van jou blog wel op dat mensen dus niet de enige zoogdieren zijn die kreeften, oesters en slakken eten. Heb hierover al een opmerking op het topic rauwe melk geplaatst.

 
Hè Tanja!