Vervuild water?

Basje

New member
Er zit al een tijd schuim op mijn urine, de ene keer wat meer dan de andere. Ben pas doorgemeten bij een therapeut en het bleek door een verzwakte lever te komen, homeopathisch middel meegekregen en ook spirulina, zelf nog chlorella aangeschaft. Nu, paar weken later, heb ik nog steeds schuim. Nu vroeg ik me af of de overbelasting van de lever door het kraanwater komt, waarin nog te veel afvalstoffen, zoals medicijnen en chemicaliën zitten. Als dat zo is, is het dwijlen met de kraan open natuurlijk... Kan iemand mij vertellen of het door het water kan komen, en of ik deze moet gaan filteren, ioniseren?

 
Quote:
Kan iemand mij vertellen of het door het water kan komen, en of ik deze moet gaan filteren, ioniseren?


Hoi Basje, het lijkt mij sterk dat jij schuim op je urine hebt doordat je water niet schoon is.

Het staat voor mij buiten kijf dat ons water niet schoon is.

Maar het is eerder denkbaar dat je lichaam niet goed detoxt en dat je door infecties/auto-immuuntoestanden (die ook je pancreas hebben aangetast) extra toxinen in je lijf hebt die je lichaam niet goed afgevoerd krijgt.

Verzwakte lever ondersteun je ook met mariadistel -het kruid bij uitstek voor de lever: zelfs dat de lever er meer cellen van gaat aanmaken (ik gebruik het elke dag) -halve eetlepel van het zaad http://www.kenkkruidenshop.nl/a-19781689/mariadistelzaad/mariadistelzaad-1-kg/ per dag: eerst ff het zaad fijn maken met een electrisch koffiemolentje o.i.d. en dan heet water erop gooien (evt met extra kruiden erbij: denk aan bijv. olijfblad: helpt voor een goede weerstand).

Je lever op een vriendelijke manier (zonder al te veel pijnlijke detoxgevolgen in je lichaam bedoel ik) opschonen kun je ook doen met koffieklysma's https://www.fatsforum.nl/topic/klysma#post-90 .

Daar is op dit forum ook een rubriek over (zie link).

De koffieklysma gooit het ontgiftend vermogen van de lever omhoog via het glutathiongehalte en het haalt ook de gifstoffen uit je galvloeistof, die het lichaam uit zuinigheidsoverwegingen recyclet (op zich een goede zaak als er niet zoveel gifstoffen in zaten).

Ik heb wel een waterfilter op mijn kraan zitten trouwens, daar niet van.

 
Ik had hier van de week de installateur van de Aquarius Vitalisator langs.

Van hem heb ik begrepen de dat door bepaalde methode t water wordt gescheiden van alle producten die er niet in thuis horen. Dus feitelijk zit er niks meer in het water. Maar omdat water een geheugen heeft zit het geheugen van alle stoffen die erin zaten wel nog in t water.

 
Hee mensen,

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik toch een klysma ga aanschaffen, ik ben heel winderig en daar moet ik echt iets aan gaan doen. Dan schaf ik gelijk ook wat kruiden aan. Wat zijn volgens jullie de beste kruiden, die werken op de pancreas, lever en darmen. Of überhaupt het hele lichaam.

 
Ik laat dat persoonlijk over aan een fytotherapeut. Die doet dat echt op maat. Als je in n-h woont weet ik wel een goede. Je kan ook lever gal thee drinken of/en brandnetelthee voor de nieren, maar je hebt nog veel meer kruidenthees vooral in de natuurwinkel. Qua keukenkruiden kun je extra aan de slag met kurkurma, kaneel, koriander, kruidnagel en gemberpoeder voor in de yoghurt bv.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.862
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan