versnelde hartslag

mijnlijf

New member
Hoe kan het dat het hart van mijn dochter ineens ruim 250 slaat en dat de hele dag al ?

Ze heeft hier eigenlijk al haar hele leven last van maar een oorzaak is nooit gevonden .

 
Dat is wel erg hoog! Ik heb zelf momenteel een lage bloeddruk en merk dat mijn hartslag daardoor hoger is. Heeft je dochter ook een lage bloeddruk?

Ik heb trouwens nog gereageerd voor je in een ander topic over rauwe melk. Ik woon nl. in Heerenveen en haal de melk ook in Marknesse. Ik stelde voor om elkaar te helpen met melk halen, kan weer een autorit schelen.

 
Nou de bloeddruk is normaal .

Oh ik heb dat berichtje niet gelezen en ga nu samen met mijn dochter melk halen .

Wat mij betreft kunnen we elkaar wel helpen hoor .

 
Misschien weet Mike of iemand anders dan waar het mee te maken kan hebben.

Ik weet niet wat voor jou het handigst is, maar las dat je in Wolvega woont, vandaar mijn reactie :) Zit me nu pas te bedenken dat jij dan dichterbij Marknesse zit dan ik. Dacht eerst dat het voor jou verder was. Woon hier nog niet zo lang, dus vandaar mijn vergissing.

 
Ze hebben haar jaren geleden al onderzocht op hart afwijkingen maar konden toen niks vinden .

Ja ik ga via de kuinre dus 25 kilometer heen en 25 terug .

 
Ik hoop dan dat je hier goede tips of ideeen krijgt voor haar, want een hoge hartslag is geen pretje!

Ok dat is prima te doen. Mocht je een keer hulp nodig hebben hoor ik het graag. Ik ga met het hele gezin op zaterdag altijd de melk halen.

 
Nou, 't kan nog gekker, tot wel 400 slagen per minuut. Er zijn meer mogelijke oorzaken buiten het hart te vinden dan in het hart zelf. Als alleen het hart is onderzocht, heeft men weer eens een flinke steek laten vallen, knoeiwerk dan derhalve.

Lees maar eens hier en hier. Hoe oud is je dochter, wat is haar voedingspatroon, welke ziektes heeft ze gehad, hoe is haar slaappatroon, heeft ze een relatie, kinderen?

 
Ze is 25 jaar , ze is getrouwd en heeft 2 dochters 1 van bijna 4 en 1 van 7 maanden die nog borstvoeding krijgt .

Ze heeft een gewoon gezond slaappatroon (wat je kunt verwachten met 2 kleine kinderen ) gezonde voeding daar is ze ook al tijden mee bezig .

Ze heeft geen baan buiten de deur .

Als jonge meid van 10 a 11 jaar is ze aan de hormonen gegaan om te stoppen met groeien .

nu is ze nog wel aardig aan de lengte (186)maar ook te slank en er komt niets bij .

 
Oei.Hormonen! Er is veel te beïnvloeden met hormonen, maar nog meer als met andere medicamenten geldt dat er werkingen en bijwerking zijn. Zeker bij een hormoon dat ergens iets met de groei doet, kan je verwachten dat er meer gebeurt dan alleen het beoogde.Ik ga niet beweren dat hierin de oorzaak ligt, maar de kans is behoorlijk groot. De vraag is in dat geval hoe het lichaam te helpen dit weer in orde te brengen. Ze kan licht sporten proberen, met een goede regelmaat, dagelijk, en dan langzaam opvoeren van 5 min. per dag tot een half uur. Denk aan stevig wandelen of fietsen. Het gaat hier dan wel om elke dag op dezelfde tijd, met dezelfde mate van inspanning.

Je verteld niets over haar relatie, soms laten mensen juist dat weg wat te moeilijk en daarmee het belangrijkste is......

 
De relatie is prima .

Soms wel eens wat strubbeling maar dat komt in de beste relaties wel eens voor .

Maar goed Stress is wel een grote factor .

Vader ernstig hartproblemen schoonvader nu ook .

In korte tijd 2 miskramen .

Ja ze heeft afgelopen jaren best veel op haar dak gekregen .

 
Ja, dat is nogal wat. Bij stress wordt duidelijk wat de zwakste schakel is. Ik denk hier dan aan een verstoorde hormoonhuishouding, een over actieve schildklier, uitgeputte bijnieren of afwisselend overactieve bijnieren / dan weer overactieve schildklier.

Omstandigheden zijn er, hoe je ermee om gaat is vaak aangeleerd, daar kan al wat veranderd worden. Verder kan de voeding heel veel doen voor de rust in het systeem, maar dat wist je al. Hormoonhuishouding moet wel flink van slag zijn, 2 miskramen zullen daar ook op wijzen.

Belangrijk is dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen, het zijn vrijwel altijd de omstandigheden die als oorzaak aangewezen kunnen worden. Zoeken naar hoe ermee om te gaan zal resultaat hebben.

Sterkte en Succes!

 
Is de schildklier ook onderzocht? Een te snel werkende schildklier kan je hele hart over z'n toeren draaien...

Ik moest ook gelijk aan de hormonen denken. Heeft ze het constant of bepaalde dagen van de maand?

 
Ik heb dat ook soms. Ik geloof dat de dingen die Gerard hier schrijft wel kloppen. Mij helpt Adrenacomlex enorm goed. Je merkt het na een paar dagen. Beetje zoeken naar juiste hoeveelheid. Ik neem om de dag een halve pil. En klinkt raar, maar op het moment van hoge hartslag juist even inspannen (rennen of touwtje springen). En door de neus ademen. Succes!

 
Ja normaal gaat het ook wel beter bij wat inspanning maar het wil nu niet over .

Ze is ook grieperig dus daar zal het wel mee te maken hebben .

Schildklier is nog nooit onderzocht .

 
Mijn schoonmoeder had dezelfde klachten met versnelde hartslag, vandaar dat ik daaraan dacht.

Nu is het welzo, dat een te snel werkende schildklier lang niet altijd uit het reguliere bloedonderzoek komen :twisted:

Bijv. bij waarde 10 vindt het reguliere circuit hem te hoog, maar wat als jij 9 hebt? Dan zit je dus mega hoog, maar hoor je van de huisarts dat je nog binnen de norm zit....

 
Ik ben sinds begin deze week met de Adrenal gestopt, en heb nog steeds een hartslag van 90. Ik gebruik niet meer kokosolie dan normaal. Iemand enig idee wat nog meer een oorzaak kan zijn van deze hartslag? Na mijn bevalling was ik ook gestresst, maar toen zat mijn pols rond de 80. Ik voel me nu constant alsof ik een examen moet afleggen qua hartslag, dit is al een paar maanden zo. Iemand een aanvullend idee?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.510
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan