verrekt spiertje

kleurig

New member
Hallo,

Al weer veer gelezen over msm, dmso en van alles en nog wat maar ik kom er niet helemaal uit. Deze kneus heeft dinsdag een spiertje verrekt in haar rug door een verkeerde beweging (durf niet eens te zeggen dat het op de wc was). Een spiertje tussen mijn ribben ter hoogte van mijn schouderblad. Eerste paar dagen ontzettend last van gehad met ademhalen, zitten en staan. Nu gelukkig met ademhalen geen last meer maar met alle andere bewegingen of juist niet bewegingen wel. Alleen liggen is prettig. Wat kan ik nu doen om de pijn wat te verlichten? 10 minuten aan tafel zitten is al lastig. Aangezien de kerst eraan komt wil ik wel lekker aan tafel kunnen zitten. Paracetamol werkt niet eens en dat wil ik ook niet. Ik ben van plan om morgen msm te kopen. Wat vinden jullie daarvan of hebben jullie een beter idee? Ik heb mijn magnesium dosering al opgehoogd en lig iedere dag in bad met magnesium.

 
hoi, misschien lees ik je berichtje te laat ( als je al boodschappen hebt gedaan ), maar traumeel homeopatische druppels of tabletten werken echt super bij verrekkingen etc. Ze worden gemaakt door de firma Heel en vaak gewoon bij de drogist te koop.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.513
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan