vermoeide benen

elmo

New member
Sinds een week heb ik last van enorm vermoeide benen, geen fijn gevoel, beetje zwaar,voortdurend tintelend.

Mijn bijnieren gaan vooruit door het dieet wat ik strict volg, kan het zijn dat de schildklier deze klachten geeft omdat die de bijnieren niet bij houdt en te traag gaat?

Wat kan ik er aan doen, dierlijk schildklier hormoon zien te krijgen? en zijn er nog andere tips?

heb al eerder aan schilklier hormoon gedacht en het er over gehad maar heb me er nog niet genoeg in verdiept. moet je dan naast het schilklierhormoon ook bijnier nemem omdat ander de schilklier weer te snel gaat of is dat een kwestie van testen.

Ik gebruik magnesium en heb magnesiumolie besteld maar weet niet of dat in dit geval zal helpen, ik wil er graag van af

 
Elmo, ik kan alleen maar zeggen dat loodzware benen hebben, inderdaad te maken heeft met bijnieruitputting. Mijn zus had 2 jaar geleden precies hetzelfde. Wanneer ze een stukje gelopen had moest ze haar benen zowat in de auto tillen. Nu is ze daar vanaf. Maar ze is 2 jaar EN aan de Adrenanorm (+een hele hoop meer) EN aan de Thyreoïdum geweest. Dus wat er nu precies geholpen heeft.... Ik denk het hele protocol. Magnesium gebruikte ze ook en nog steeds.

 
bedankt voor het meedenken

de bloedsuiker gaat eigenlijk heel goed, al een tijdje geen dips meer gehad

ik eet ook voldoende koolhydraten denk ik.

een beetje honing , basmatirijst en 2 desemboterhammen,kom ik rond de 150-200 gram per dag en voel me daar prettig bij

 
Elmo,

Ik zou het wel proberen af te bouwen naar onder de 100 gram per dag. Anders kom je nooit in een vetverbranding een verbranding die dus beter bij ons past.

Lia

 
dat is eigelijk het enige waar ik nog naar toe aan het werken ben van het dieet, heb het al wel geprobeerd maar dat werkte nog niet helemaal zo fijn als ik wil, vandaar 150 i.p.v 100 gram.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.819
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan