verkoudheid en griep gratis voorkomen en genezen

Evan,

Ik heb de de hypnose sessie gedownload. Als jullie op een gegeven moment denken: ik heb van poekie al een tijd niets meer gelezen.....

schakel dan de alarmdienst in om ons uit hypnose te halen, of kom jij ons redden Evan?

Lia

 
Ik heb het ook gedownload en ga het vanavond denk ik eens helemaal luisteren. Ik kreeg ook gelijk een gratis mini-cursus "master your mind".

Er worden zelfs goede resultaten behaald met bijvoorbeeld diabetes en psoriases:http://www.trancewerk.nl/klantervaringen

Ik kom je graag redden Lia, maar ik moet natuurlijk eerst zelf weer wakker zien te worden vanavond :D

 
Wij hebben de hypnose sessie trouwens niet eens nodig, we zijn nooit meer verkouden.

Verdorie, dit voedingspatroon is veel te gezond, we kunnen nooit meer eens zielig doen en lekker snotteren. :mrgreen:

Lia

 
Haha, ik heb het nog steeds niet helemaal geluisterd.

Ik had via marktplaats 2 mp3 spelers besteld voor heel weinig geld. Hier was ik al langer naar opzoek. leek me ook makkelijk, dan kan ik lekker op bed liggen en er naar luisteren.Nu kreeg ik vandaag een kapotgescheurde lege envelop binnen. :lol:

Is dat echt zo dat je helemaal nooit meer verkouden bent Lia?

Ik ben zeker 80% of nog minder vaak verkouden door gezonde voeding, maar kan nog niet zeggen dat ik echt helemaal nooit meer snotterig ofzo ben.

 
Ik kan inderdaad zeggen dat ik nooit meer verkouden ben. Elk jaar had ik wel 2 of 3 keer last van mijn keel en dan zakdoeken nodig hebben maar dat is zeker al 2 jaar terug.

Heel af en toe wordt ik 's ochtends wakker en dan zeg ik tegen mijn man, ik lijk m'n keel wel een beetje te voelen maar dat is na het water drinken alweer over.

Lia

 
Ik ben nooit verkouden sinds ik pas echt ziek ben.

Volgens mij is er niets mis met verkouden zijn.

Dat is de normale weg via welke een mens zich ontdoet van een infectie die wegmoet.

 
Heb je het al geluisterd, Lia?

Ik heb het gisteren eens geluisterd op bed. Wat het ook doet, het is wel enorm ontspannen. Vond het wel lekker om te doen. Mocht het niet helpen tegen griep en verkoudheid, dan helpt het in elk geval om heerlijk ontspannen en diep te slapen :D

 
Evan,

Wij hebben het niet geluisterd. Ik dacht, straks zijn we zo gehypnotiseerd en worden we niet meer wakker of worden we gebrainwashed. 8)

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.549
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan