Verkiezingen 15 maart

Zou me niet verbazen als we hier een soortgelijke infiltratie van de Moslim Broederschap hebben als in Amerika onder Obama is ontstaan. Wilders is erg naief als hij veronderstelt dat de DBB (de Nederlandse Secret Service) brandschoon zou zijn. Heeft hij werkelijk zoveel vertrouwen in de screening van de AIVD? Zoals we nu zien is deze net zo lek als zijn beveiliging zelf!

Net als Trump zou Wilders zijn eigen privebeveiligers moeten hebben, maar Trump is een miljardair die dat kan betalen en Wilders niet. Het zal wel weer op 'incompetentie' van de AIVD gegooid worden, i.p.v. een BEWUSTE actie waarmee de AIVD op elk gewenst moment deze 'slapende cellen' kan activeren en Wilders uitschakelen. Komt straks nog van pas als hij premier wordt!

Mike
 
Volgens mij had ik een stempas aan moeten vragen ofzo. Ik woon in Duitsland en andere Nederlanders die in Duitsland wonen zijn al wezen stemmen zij iemand vandaag...

Terwel de roverheid pressies weet waar ik woon als ik moet betalen...

?
 
Het zal wel weer op ‘incompetentie’ van de AIVD gegooid worden, i.p.v. een BEWUSTE actie waarmee de AIVD op elk gewenst moment deze ‘slapende cellen’ kan activeren en Wilders uitschakelen. Komt straks nog van pas als hij premier wordt!

We hebben dit al een keer gehad met Fortuyn. Ook Wilders vormt een bedreiging voor het establishment dus er zijn er genoeg die van hem af willen.
 
De visie op een democratisch Nederland is het meest vergaand bij Forum Voor Democratie.
De partijen van het kartel (PvdA, GroenLinks, VVD, CDA, D66) zetten de hakken in het zand. Géén volksinitiatieven voor een referendum, geen gekozen minister-president, geen gekozen burgemeester. CDA en VVD willen zelfs de kiesdrempel verhogen. Het kartel heeft blijkbaar geen vertrouwen in de bevolking.
https://www.meerdemocratie.nl/dossier-politieke-partijen
 
Live

http://925.nl/archief/2017/02/26/live-kijken-kelder-et-al-interviewen-jeroen-dijsselbloem-in-de-balie/

Dorothé
 
Mooie conclusie over 'de informatierevolutie': De informatierevolutie van het internet zal het politieke toneel drastisch veranderen.
Belangrijkste daarbij is het groeien van het bewustzijn, zowel bij individuele mensen (altijd geldt dat "het kwartje wel moet vallen") en bij het collectieve bewustzijn van de bevolking (van een stad, van een land).
Spirituele oefeningen, bijvoorbeeld meditatie, contemplatie en stilte-oefening, ondersteunen bewustzijnsgroei sterk.
 
Er vind wel degelijk een libertarische revolutie plaats wereldwijd. Thierry Baudet is ook een echte libertarier, ook al presenteert hij zich niet onder die noemer.

Mike
 
Ik ben ook 'wel degelijk' libertariër. :)
Mijn punt is wat eraan ten grondslag ligt dat een groeiend aantal mensen zich bewust worden van wat ze werkelijk willen, van de wereld waarin ze leven: dat is hun bewustzijn - het bewust Zijn. En dat je de groei ervan zelf ook nog een beetje kunt helpen.
Interessanter is nog dat we zó met elkaar zijn verbonden op het bewustzijnsniveau dat mensen elkaar (volgens een onafhankelijk natuurlijk proces) beïnvloeden. Daarom gaat dit groeiproces in bewustzijn nu ook in de versnelling.
De keerzijde is dat de 'negatieve' kant (wat Thierry Baudet "oikofobie" noemt, de vrees voor het eigene, voor zelfbeschikking en vrijheid) ook wordt versterkt naarmate dat dieper in het bewustzijn van mensen (zoals bijvoorbeeld de meeste politici en anderen in leidinggevende posities) inzinkt.
Het is mogelijk dat we eerst een harde botsing - sommigen praten zelfs over een burgeroorlog - moeten meemaken voordat we de maatschappelijke vrijheid kunnen vieren.

 
Dit nog even als aanvulling:
Mensen hebben de natuurlijke reactie van 'vechten of vluchten' - fight or flight.
In het Aikido dat ik beoefen, zeggen we dat we dit reactiepatroon kunnen overstijgen naar 'stay and play'. Dan is zelfverdediging en verdediging van het Zelf cruciaal.
Ofwel 'oikofilie' - houden van jezelf, van je stad, van je land. Oók van de donkere kant (wat het moeilijkste is).
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.148
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan