Verhuizing server geslaagd

G

Guest

Guest
Prima gegaan zo, goed gedaan Juglen.

En ik heb er geen problemen mee hoor met de banners onderin de site.

Net wat Mike zegt: het is een wederdienst.

Bovendien gaat het hier om eerlijke producten.

En als je het niet wilt zien scrol je gewoon niet helemaal naar onderen. 8)

 
Hallo Allemaal,

Zojuist is de verhuizing van het forum vanuit Amerika naar Nederland gelukt. Het forum zal om deze reden een stuk sneller zijn. Als er nog problemen of complicaties zijn, kun je dat in deze topic melden.

Het oude linkje in je bookmarks naar: www.westonprice.nl/bbpress mag je vervangen door www.westonprice.nl.

www.westonprice.nl is nu verhuisd naar http://gelderland.westonprice.nl

Heel veel forumplezier!

Juglen

 
Goed werk, hoor! Sneller is het inderdaad.

Hoewel het niet direct problemen zijn, vallen me wel twee dingen op:

- we hebben nu dus reclame?

- als ik inlog (en mijn gegevens laat onthouden), dan staat er alleen dat ik ben ingelogd als ik in een topic ben. Zodra ik terugga naar de hoofdpagina van het forum, is er weer de mogelijkheid om in te loggen. Klik ik dan weer op een topic, blijk ik toch ingelogd.

 
WOW, dit forum loopt als een dolle, zo snel! Dank hiervoor, ahealthylife! Pinklady, we staan selectief reclame toe van aanbieders waar we achter staan. De zus van Bastiaan produceert uitstekende olijfolie in Kreta en we steunen haar (en Bastiaan) met een banner. De andere banner is afkomstig van de webshop van ahealthylife zelf. Ik krijg hiervoor geen vergoeding, het is gewoon dienst-wederdienst. We zijn op de wereld om mekaar-om mekaar-om mekaar-om mekaar-om mekaar-om mekaar te helpen, nietwaar? JAAAAAAAAAA!!!!

Mike

 
Goedemorgen! Wat een fijn nieuw forum zeg! Bedankt Juglen! Ik wist niet dat je een shop had... Vandaar dat je er zo goed uitziet, zo healthy! :wink:

 
Quote:
als ik inlog (en mijn gegevens laat onthouden), dan staat er alleen dat ik ben ingelogd als ik in een topic ben. Zodra ik terugga naar de hoofdpagina van het forum, is er weer de mogelijkheid om in te loggen. Klik ik dan weer op een topic, blijk ik toch ingelogd.


Klopt, je moet even het vakje aanvinken bij "Deze gegevens onthouden".

 
Quote:
Het schakelt allemaal vanzelf door. Dat is wel handig. Blijft dit zo?


Jeps, blijft zeker doorgeschakeld!

 
Hallo allemaal: fijn dat de overzetting tussen de sites goed gegaan is.

Ik heb wel heimwee naar een reclameloze site.

 
Om anderen te verwijzen naar de informatie over westonprice, dan kan dit dus alleen nog maar via de gelderland.westonprice.nl ?

 
Ik zou ze verwijzen naar de url van dit forum: www.westonprice.nl. De andere site is nu regionaal geworden en ik zal ook gaandeweg steeds meer het regionale karakter ervan benadrukken. Dit forum is landelijk.

Mike

 
Mike,

Kun en/of mag je nu op de regionale site een link zetten naar dit forum?

En komt er op deze url www.westonprice.nl ook meer informatie over Weston Price zoals op de regionale site?

 
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet precies wat het nut hiervan is? Wat geeft zo'n regionale site nu meer dan een landelijke?

 
@ahealthylife: Zoals ik al schreef, heb ik dat aangevinkt. Ik ben ook niet echt uitgelogd, want als ik daarna een topic open, sta ik weer ingelogd. Het is alleen als ik van een topic weer naar de overzichtspagina ga, dat het er linksboven uitziet alsof ik uitgelogd ben.

Het maakt verder ook niet uit, ik heb er geen last van ofzo.

 
Dirtsa, ik kan wel een voordeel bedenken van een lokale chapter: bijv. een voordeel is dat men lokaal makkelijker info uitwisselt over lokale interessante adressen (slagers e.d.) en bioboeren.

 
Volgens mij gaat er bij mij iets niet goed, voor de verhuizing kon ik zien wie er wanneer iets had geplaatst, een reactie. Nu staat er al urenlang hetzelfde, ook mijn eigen reacties staan niet meer aangegeven.

Wel als ik op het betreffende topic klik, maar deze staat dan niet meer bovenaan. Ook niet als iemand anders een reactie heeft gegeven in een bepaald topic.

 
@Dirtsa,

Je kunt in de hoofdpagina even op de 'F5' toets klikken dan wordt de pagina elke keer ververst.

Dat moet ik ook altijd doen.

 
Ik weet niet of het met de verhuizing te maken heeft, maar ik kan op een bepaald onderwerp niet reageren. Het is het kopje 'Zapper'. Ik wil heel graag op Remco's aanbod ingaan, maar op de een of andere manier lukt dat niet. Remco als je dit leest: Je kunt mijn emailadres bij Mike opvragen zodat we e.e.a. kunnen afspreken. Ik wil graag nog 2 zappers kopen.

Mike, heb jij enig idee waarom ik daar niet op kan reageren? En zou jij mijn emailadres aan Remco willen geven? Ik zet mijn emailadres liever niet op dit forum;-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.672
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan