Verenigde Staten van Amerika

Normale mensen eruit. Illegalen erin. Ook een manier om een US Staat te hebben met alleen [DS], illegalen, woke freaks, links liberaal mentaal gestoorden, en niemand anders.
Have fun Democrats!

Geef mij maar een Staat met 2nd amendement
US 2nd am.jpg
Fantastisch. Ik wou dat ik zo'n oma had. De wijsheid van de oudere generatie.
 
Ik ben benieuwd naar de gevolgen hiervan.

Bronnen: voldoende bewijs tegen Hunter Biden voor vervolging
Zo, zo, de Televaag (de krant van slapend Nederland) durft het aan om het nieuws te brengen dat er nu een onderzoek loopt naar Hunter Biden, de zoon van Joe. Natuurlijk wordt er niet echt gemeld wat Hunter werkelijk op zijn kerfstok heeft en dat zijn vader en een deel van de Biden familie, oom en tante, daarbij een dikke vinger in de pap hebben. Geen woord natuurlijk over dat de FBI al in 2019 de laptop van Hunter in bezit had, met daarop AL het bewijs, maar dat de top van de FBI het onderzoek daarnaar heeft stopgezet. Tegen de tijd van de presidentsverkiezingen in 2020, werd door oa. de FBI, maar natuurlijk ook door het nep nieuws, beweerd dat wat er op die laptop staat niet van Hunter is, maar dat het gaat om Russische desinformatie, daarmee werd de naam van Joe Biden schoon gehouden zodat veel van zijn kiezers niet zouden afhaken. 51 voormalige hoofden van FBI, CIA, NSA, enz. tekenden een verklaring waarin ook zij die bewering van Russische desinformatie ondersteunden.

Nu begint door te sijpelen wat wij al jaren weten, namelijk dat de ‘laptop from hell’ zoals die al tijden wordt aangeduid, wel degelijk de authentieke informatie van Hunter zelf bevat en dat op de laptop zeer, zeer belastende informatie staat die Joe Biden en alle anderen die erbij betrokken waren voor levenslang in de gevangenis kunnen doen belanden.

Lees ook deze laatste alinea in het artikel van de Televaag, ze hopen dat dit bij al hun slapende lezers de indruk zal wekken dat het om een storm in een glas water gaat:

‘Hij zei destijds de kwestie zeer serieus te nemen en was ervan overtuigd dat een „professionele en objectieve beoordeling” zal aantonen dat hij zijn zaken op een legale en gepaste manier heeft afgehandeld.’
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan