Vandaag lid geworden

Jan maar zo dat hij indd afbeld oh ja me man werkt gewoon en is op vrijdag vrij vandaar de afspraak op die dag
 
De vraag is: wat doe je hier op dit forum? Enig idee op wat voor plek je terecht bent gekomen? Wij lopen LICHTJAREN vooruit op het bewustzijn van jou en je man. Je houdt een tweesporenbeleid aan: enerzijds meegaan met de reguliere kijk op C19 en anderzijds toch op zoek gaan naar Ivermectine, zonder het noodzakelijke onderzoek te doen naar het ronduit REVOLUTIONAIRE karakter van dit geneesmiddel. Ik wens jou en je man veel sterkte, maar ik betwijfel of je hier op de juiste plek zit.

Mike
 
Oke nou als we niet gewenst zijn kan ik beter de groep verlaten erg jammer dat er zo kort door de bocht gekeken word !
 
Oke nou als we niet gewenst zijn kan ik beter de groep verlaten erg jammer dat er zo kort door de bocht gekeken word !
Het is vaak handiger om eerst even iets bij jezelf te zoeken dan pas bij de ander.
Er is niets mis met zelfreflectie.
Verder staat het je vrij de dialoog aan te gaan. "Kan ik beter de groep verlaten" is volgens mij juist "kort door de bocht".
 
Ik gaf alleen maar aan dat jullie mijlenver achterlopen qua bewustzijn. Het is aan jou of je je daardoor beledigd wil voelen of niet.

Mike
 
Oke nou als we niet gewenst zijn kan ik beter de groep verlaten erg jammer dat er zo kort door de bocht gekeken word !

Valkuil van je ego. Al de berichtjes hier zijn er om je te helpen..het lijkt er op dat iets in je dit niet wil. Negeer dat en wees nieuwsgierig.
 
@Carinta
Vandaag had je echtgenoot een afspraak bij de huisarts o.a. voor een hartfilmpje. Hoe is alles verlopen?
 
Eigenwijze man heeft afgebeld dus word het maandag
Dat is wel heel eigenwijs en ook niet eerlijk naar jou, want jij zit immers ook met je zorgen om hem.
Hopelijk gaat hij maandag wel en weten jullie meer.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.755
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan