Vandaag lid geworden

Carinta

Member
Vandaag lid geworden en ben toch wel benieuwd hoe er over gedacht word heb namelijk samen met me zoon corona gehad in april nu zegt me huisarts dat ik me ziezo nog 1 x moet laten vaccineren omdat ik anders niet goed beschermd ben maar sta er niet echt achter me man is wel volledig gevaccineerd en heeft nu spijt
 
Ben alleen bang nu de scholen weer gaan beginnen ik weer corona krijg eerste x ook via school binnen gekomen
 
Bang dat je corona krijgt
Bang dat je griep krijgt
Bang dat je AIDS krijgt
Bang dat je kanker krijgt
Bang dat je hoge bloeddruk krijgt
Bang dat je een hartaandoening krijgt
Bang dat je een te hoge cholesterol krijgt
Bang dat je ziek wordt
Bang dat je gek wordt
Bang ......

Goed he hoe bang we gemaakt zijn?!
Misschien is er tegen die angst ook een prik?
In ieder geval pilletjes, door de psychiaters voorgeschreven.

Bestrijd deze angst met de oerkracht die in je zit
Dan heb je verder niets meer nodig [behalve gezonde WAPF voeding uiteraard]

Enne: welkom op dit forum 😁
 
Nou me man wilde ze baan graag houden en moet geopereerd worden dus vandaar ze vaccinatie en ja ik zit nog in de bang modus kan er niks aan doen had best veel last van me besmetting in april en gewoon bang het weer te krijgen via de school
 
Nou me man wilde ze baan graag houden en moet geopereerd worden dus vandaar ze vaccinatie en ja ik zit nog in de bang modus kan er niks aan doen had best veel last van me besmetting in april en gewoon bang het weer te krijgen via de school
sterkte
 
Omdat hij het gevoel heeft dat die 20 jaar ouder is en heeft veel steken op ze linkerborst en schouder
Zijn die steken al onder de aandacht van een reguliere en/of 'alternatieve' arts geweest Carinta? Lijkt me zaak om dit toch even te laten controleren.
 
nee nog niet maar heb vrijdag een afspraak voor hem gemaakt hij was al een x geweest toen zei de huisarts laat een longfoto malen daar is nu c.o.p.d uit gekomen maar de longarts adviseerd nu wel om een hartfilmpje te laten maken
 
Met genoemde klachten [pijn borst en schouder] is er geen wachten op vrijdag, maar moet er NU een hartfilmpje gemaakt worden.
 
Prima, lekker op vrijdag een hartfilmpje laten maken. Vlak voor het weekend. De huidige zorg viert nog steeds weekend en voert dan geen moer uit. Nog meer uitstel.
Lijkt me een razend goed plan.

Beter plan is dan om gewoon maar niet te gaan. Alles komt altijd weer goed. Dat is pas echt spierballen!

Nog betere spierballen: niet te vaxxen gaan vanwege druk van buitenaf.

Hoe dan ook: Sterkte met alles!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan