vanavond - 19 oktober 2011 - op tv een programma over de darmen!

dank voor de tip rapunzel!

ze komen natuurlijk met de meest fantastische oplossingen, maar wel spannend om te kijken.

 
Ik heb de aankondiging op de radio gehoord. Het gaat over darmtherapie met bacterien uit de POEP van 'gezonde mensen'! Aangezien we geen idee hebben van wat werkelijk gezonde mensen zijn, moet je je afvragen in hoeverre deze 'therapie' niet levensgevaarlijk is! Ik snap de logica om verstoorde darmflora aan te vullen met levende darmflora uit gezonde ontlasting, maarre...thanks but no thanks!

Mike

 
Ff een zereneuze noot: wel een rare gedachte dat er strax misschien ook zoiets komt als een poepdonorbank.

Nou ik hoef echt geen wormen van niemes anders nie!

Ik wist niet dat wormen trouwens ook goed waren in de darmen.

Dat suggereert de inleiding op het TV-programma (zie link van Rapunzel).

Dat er kennelijk ook goede darmwormen zijn, net zoals goede darmbacterien.

Heeft iemand van jullie daar ooit van gehoord?

 
Men gaat zoeken naar bacterien en wormen in poep in deze documentaire, maar de gunstige bacterien in rauwe voeding blijven buiten het zicht!

 
Ik heb de uitzending gezien. Ik vraag me af of men niet meer schade aanricht door het introduceren van geisoleerde bacterien of parasieten of zelfs een 'cocktail' die de boel moet 'resetten'. Het blijft typische moderne 'wetenschap' waarbij men denkt de natuur naar zijn hand te zetten. Eet nou gewoon eens goed!

Mike

 
Heeft iemand van jullie van een Iranese wetenschapper uit België gehoort die oneindige energie kan opwekken zonder extra kosten en die een manier heeft gevonden om je dna of zo te resetten zodat je alles maar dan ook alles kunt genezen omdat dat de lichaam naar de oorspronkelijke stand gaat. Het blijkt dat hij bewaking om zijn huis heeft maar dat hij zijn ontwikkelingen gewoon op internet publiceert.Interesting.

 
Hoi Haluk, ja we hebben het er hier ook al over gehad: https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=227

Bewaking om zijn huis!

Zeker geen luxe voor deze wetenschapper.

Hij kan beter ook niet meer zelf in zijn eigen auto gaan rijden of ver van tevoren een vliegreis plannen!

Heel goed dat/als hij zijn kennis zsm bij meerdere mensen tegelijk verspreidt om zijn vege lijf te redden.

 
Quote:
Ik vraag me af of men niet meer schade aanricht door het introduceren van geisoleerde bacterien of parasieten of zelfs een 'cocktail' die de boel moet 'resetten'



In dat geval komt achter het gebruik van probiotica ook een vraagteken te staan. Toch?

Ik ben met een experimentje bezig: een maandje geleden ben ik gestopt met het gebruik van Bio-Kult. Ik gebruik nu helemaal geen probiotica meer en ik veronderstel dat mijn lichaam dit op termijn zelf gaat oplossen.. (Net zoals in de aflevering werd gesuggereerd dat verandering van voeding een verandering van flora tot gevolg heeft.)Ik ben héél benieuwd.

Hilda

 
Daarom.. 't Is niet mijn bedoeling klakkeloos mee te gaan in wat Bee zegt maar ze werkt de theorieën van Bechamp zo tot in de puntjes uit, daar wordt dit ook geloofwaardig van. Ik neem gewoon de proef op de som!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.844
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan