vaccinatieschade, voor wie nog dacht dat het ergens goed voor was

Zoals ik gisteren al schreef:

Quote:
We gaan hier niet lopen soebatten over het 'afwegen van ricio's' als het om vaccins gaat. Het vaccin zelf is een en al risico! We zijn geen roodkapje die pas na het bestuderen van alle vreemde delen van de anatomie van de wolf tot de conclusie komen dat we met een wolf te maken hebben. We gaan meteen naar de kern: DE WOLF! Vaccins zijn schadelijk! Vaccins zijn dodelijk! Vaccins maken onvruchtbaar! Moet ik het nog verder voor jou en voor iedereen die nog 'twijfelt' uitspellen?


Mike

 
Oh, dat had ik gemist. M.I. kan het echter niet vaak genoeg herhaald worden, het geloof in de witte jassen zit vaak zo diep, dat de eerste gedachte vaak toch is om er mee naar de dokter te gaan.

 
We documented here the evidence of the potential of the HPV vaccine to trigger a life-disabling autoimmune condition. The increasing number of similar reports of post HPV vaccine-linked autoimmunity and the uncertainty of long-term clinical benefits of HPV vaccination are a matter of public health that warrants further rigorous inquiry.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23902317

 
hoe zit dat eigenlijk met cervarix, daar hoor je niks over.

dat is toch hetgene dat ze hier in Nederland inspuiten?

zou dat wel getest zijn op de eierenstokken van vrouwen?

 
Cervarix is dezelfde troep als Gardasil, en tevens niet getest voor gebruik. Dat zou ook niet kunnen, want levende mensen zijn geen proefkonijnen, daar mag niet op getest worden (natuurlijk gebeurt dat juist wel, zodra het vaccin in de markt is gezet zijn mensen onbewust proefkonijnen geworden maar dat wordt voor het gemak niet gemeld).

 
Het wordt wel getest op levende mensen als proefkonijnen. Door ze hiermee te injecteren! Hordes jonge meisjes maken onbewust deel uit van een onvruchtbaarheidsexperiment! :twisted:

Mike

 
wij hebben onze inmiddels 1 jarige zoontje niet laten vaccineren omdat we het vanaf begin niet vertrouwden. na wat onderzoek op internet en een paar filmpjes op youtube wisten we dat we er van af moesten blijven en ons kind tegen deze zieke systeem beschermen.

inmiddels 1 jaar en gelukkig niets met hem aan de hand zo gezond als maar kan,

dit bewijst dat de immuunsysteem er sterk zijn werk kan doen zonder enige "hulp" van vaccinatie wat integendeel alles verzwakt. ons kind is in die jaar nog niet eens verkouden geweest moet je nagaan.

magoed dit voor alle ouders die twijfelen van doen of niet doen.

ons advies NIET DOEN!!!

zoek het op youtube maar op, BILL GATES zegt zelf dat hij de wereld bevolking terug wil dringen met vaccinaties. hoe dring je bevolking teruggg????

juist door ze onvruchtbaar te maken en vervolgens af te maken.

dit soort mensen en zaken zijn zo te zien wel uiterst "vertrouwd" om zo maar even tussen haakjes te zeggen.

ik vind het wel triest dat het voor honden verplicht is geworden.

magoed die ene keer maar met 6 weken en daarna nooit weer!

groetjes

 
deze stond vandaag op de nieuwsbrief van Anneke Bleeker, ook ivm HPV

http://vactruth.com/2013/08/10/hpv-vaccines-cankill/?

utm_source=The+Vaccine+Truth+Newsletter&utm_campaign=782d2ee9c5-

08_10_2013_hpv&utm_medium=email&utm_term=0_ce7860ee83-782d2ee9c5-408190220

Frank Bleeker heeft het vertaald dus bij Anneke kan je de Nederlandse vertaling lezen.

 
@ahura mazda

Bent u toevallig arabisch?

Dit is absoluut niet vervelend bedoeld, ik zou het juist super leuk vinden als het forum ook leden krijgt die niet van oorsprong uit Nederland komen.

 
srry voor late reactie, had het druk met verhuizing.

duimpje voor thijs.

ben idd afkomstig uit iran.

ik vind het ook leuk hier info te lezen en te delen codexx.

het is mooi dat er ook mensen zijn die verder kijken dan de neus lang is.

Gr.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan