vaatinsufficientie

paika14

New member
Hallo mijn vriedin heeft al jaren hele slechte doorbloeding van haar onderbenen. Bij koude worden de benen helemaal paars/rood. Het doet geen pijn. Ze is 35 jaar en ze slikt al heel lang schildkliermedicijnen voor een trage schildklier en ze eet hwlemaal niet volgens weston price( dat probeer ik af en toe te promoten) nu vraag ik me af. Hoe onstaat die vaatproblematiek? Bijnieruitputting? Slechte vetten? Suiker?
 
Trage schildklier is zeker van invloed omdat de schildklier hormonen een werking hebben op iedere cel in het lichaam en dus ook diens functie.
Slecht eten en daardoor vaatontstekingen krijgen is een oorzaak van vaatproblemen, maar er zijn nog legio andere oorzaken. Teveel om te beschrijven en/of te weten.
Hartfunctie speelt ook een belangrijke rol.
De schildklier werkt dus nog steeds slecht? Dan zal vermoeidheid wellicht ook aanwezig zijn en daarmee weinig(drang tot) beweging? Dus slechte circulatie.
ad
 
Bedankt pike en ad voor jullie reacties. Ik zal het met haar bespreken. Ik denk zelf ook aan de schildklier maar er zijn idd meerdere oorzaken mogelijk.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan