USA 2020


Wie nu nog aankomt mer :poop: over de 'onbetrouwbaarheid' van GPS tracking praat zelf :poop: .

Mke
 
Bevestigd: ‘True the Vote’ presenteert op dinsdag 15:00 bevindingen aan wetgevers in Arizona over stembiljethandel in de Yuma en Maricopa Counties

Op dinsdag 31 mei 2022 zullen de True the Vote onderzoekers bevindingen over stembiljethandel in de Yuma en Maricopa Counties presenteren aan Arizona senatoren en leden van het Huis.

De presentatie zal beginnen om 15:00 en is gepland te duren tot 16:30.

True the Vote oprichtster Catherine Engelbrecht en de verkiezingsonderzoeker Gregg Phillips zullen hun bevindingen bespreken met wetgevers van Arizona, waaronder Senaatspresident Karen Fann, de meerderheidsleider Rick Gray en anderen.

De presentatie is het gevolg van de recente arrestaties in Yuma County Arizona. De politie van Yuma heeft recentelijk invallen gedaan bij non-profits verdacht van betrokkenheid bij grootschalige stembiljethandel in de County.

Opmerking Paul: Het tijdverschil tussen Nederland en Arizona is 9 uur, dus 3 uur ’s middags in Arizona is middernacht in Nederland.

 
Gisteren lichtten de onderzoekers van True the Vote en de samenstellers van de informatie in de docu 2000 Mules, de senaat van Arizona in betreffende het keiharde bewijs van stembiljethandel en stemfraude.

Gregg Phillips zegt in deze korte video:

De Amerikaanse overheid, het Amerikaanse leger kunnen het bepalen tot op 2 centimeter. Dus het idee dat, ik meen dat iemand van the New York Times schreef: ‘Je kunt wel zien dat iemand in de straat loopt, maar niet aan welke kant van de straat.’ Wel, volslagen nonsens, het is complete onzin. Ze stellen de verkeerde vragen en ze stellen ze aan de verkeerde mensen. En deze artikelen zijn geschreven door journalistieke terroristen.

Vraag: Kunt u die laatste opmerking herhalen?

Jazeker, die artikelen zijn geschreven door journalistieke terroristen en ik meen dat er één of twee daarvan hier aanwezig zijn.

Vraagsteller: Ik wilde zeker maken dat iedereen dat kon horen.
 
Gregg Phillips: Als ik nog één ding kan zeggen, sommigen van jullie vroegen mij voorafgaand aan de hearing, naar het feit dat ik het afgelopen weekend enkele opmerkingen maakte in een podcast (van Patel Patriot), dat wij inderdaad een zaak hebben die broeit en die 10 keer groter is dan de (2000) Mules. Het zal ons ongeveer 6 weken in beslag nemen om het voor te bereiden, maar ik kan u verzekeren dat het het meest explosieve probleem is waar u ooit mee in contact bent gekomen voor wat betreft de verkiezingen in de Verenigde Staten.
 
En wederom die ontmenselijking in een 'grappige' meme. Ik ga een tweede officiele waarschuwing uitdelen, want ik tolereer dat niet op deze plek, doe dat maar elders.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan