Gisteren lichtten de onderzoekers van True the Vote en de samenstellers van de informatie in de docu 2000 Mules, de senaat van Arizona in betreffende het keiharde bewijs van stembiljethandel en stemfraude.
Gregg Phillips zegt in deze korte video:
De Amerikaanse overheid, het Amerikaanse leger kunnen het bepalen tot op 2 centimeter. Dus het idee dat, ik meen dat iemand van the New York Times schreef: ‘Je kunt wel zien dat iemand in de straat loopt, maar niet aan welke kant van de straat.’ Wel, volslagen nonsens, het is complete onzin. Ze stellen de verkeerde vragen en ze stellen ze aan de verkeerde mensen. En deze artikelen zijn geschreven door journalistieke terroristen.
Vraag: Kunt u die laatste opmerking herhalen?
Jazeker, die artikelen zijn geschreven door journalistieke terroristen en ik meen dat er één of twee daarvan hier aanwezig zijn.
Vraagsteller: Ik wilde zeker maken dat iedereen dat kon horen.
Gregg Phillips reiterates what he previously said on @PatelPatriot’s show. “We do indeed have a matter brewing that is 10 times bigger than (2000) Mules. It’ll be about 6 weeks before we can clear our way through it, but I assure you it is the most explosive issue that you have ever come in...
t.me
Gisteren lichtten de onderzoekers van True the Vote en de samenstellers van de informatie in de docu 2000 Mules, de senaat van Arizona in betreffende het keiharde bewijs van stembiljethandel en stemfraude. Gregg Phillips zegt in deze korte video: De Amerikaanse overheid, het Amerikaanse leger...
t.me