USA 2020

Van telegram gekopieerd

Bericht van Pipes Lives Matter: Wat ik geleerd heb..... Ik was nooit echt in de politiek. Het enige wat ik wist was dat ik NIET wilde dat Hillary president werd in 2016. Ik zag het kwaad in haar ogen. Dus, ik was extatisch toen Trump won en onze president werd. In slechts 4 korte jaren, heeft hij zo veel voor Amerika gedaan. Hij heeft Amerika echt weer groot gemaakt. Zoals voor velen, was het jaar 2020 een openbaring voor mij. Ik heb zoveel dingen over Amerika geleerd, maar helaas was het meeste ongelooflijk, walgelijk en triest. Ik leerde hoe corruptie in onze regering ver teruggaat in de geschiedenis. Ik leerde hoe de mensen die ons vertegenwoordigen meer geven om de almachtige dollar. Ik leerde over de welig tierende pedofilie in Hollywood, in de eliteklasse en in de politiek. Ik leerde over de hulpeloze kinderen die seksueel misbruikt worden en sommigen zelfs vermoord. Ik leerde hoe de CIA en FBI corrupt zijn en dienen om zaken in de doofpot te stoppen of om bepaalde individuen te elimineren. Ik leerde over de Diepe Staat, alias Het Moeras, en over de zielige mensen daarin, van wie sommigen me schokten. Ik leerde over frauduleuze verkiezingen. Ik leerde over buitenlandse inmenging. Ik leerde over een virus dat door de mens was gemaakt. Ik leerde de waarheid over JFK, 9-11, rechter Scalia, en John McCain en wat er werkelijk gebeurde. Ik leerde over alle bedrieglijke manieren van de Democraten. Ik leerde over haatgroepen zoals BLM en Antifa. Ik leerde over de toekomstplannen van de Democraten voor het communisme en de nieuwe wereldorde. Ik leerde dat veel mensen Trump meer haatten dan ze van hun eigen land hielden. Maar ik heb ook andere dingen geleerd. Ik leerde hoeveel Trump van Amerika en de Amerikanen houdt. Ik leerde hoe volhardend hij is. Ik leerde hoe briljant hij is. Ik leerde van Trump's verbazingwekkende vooruitziende blik. Ik leerde hoe hij de kinderen probeert te redden. Ik leerde dat veel Amerikanen in hem geloven en in zijn plannen voor ons grote land. Ik leerde dat ik van een man hield, niet zozeer om wie hij was, maar in plaats daarvan om waar hij voor vocht. Geef Trump NIET op. Hij heeft ons nooit opgegeven! Blijf vertrouwen hebben, want met vertrouwen hebben we een kans, zonder hebben we niets. Vertrouw op het leger. Vertrouw op de dappere mannen en vrouwen die hun leven geven voor ons land. Vertrouw op Trump. Vertrouw op het plan. En bid voor de kostbare kinderen. Maar boven alles, vertrouw op God almachtig. Hij zal niet toestaan dat zijn "Wij het Volk" en zijn "Eén natie onder God", die hoop geeft aan de rest van de wereld, bezwijkt onder het kwaad.
🙏
 
Via Paul Harmans
1632474277693.png
Katie Hobbs is Secretary of State (zeg maar de minister president) van Arizona en zij postte het bovenstaande bericht gisteravond op haar Twitter account.

Is haar door de Deep State de overtuiging ingegeven dat ze dit gewoon kan beweren omdat de presentatie van de resultaten op de een of andere ‘manier’ niet doorgaat en men de macht in handen houdt en dus kan blijven beweren dat Biden heeft gewonnen?

Of blijven ze de resultaten die aantonen dat er wel grootschalige fraude was gewoon betitelen als ‘onwettig’ en ‘verzonnen’ en zogenaamd gevonden door amateurs die niet wisten wat ze deden? Dat zal ook beslist het verhaal van de nep nieuws media en de corrupte politici worden.

We moeten afwachten wat er gaat gebeuren, maar zoals we natuurlijk heel goed weten, de Deep State vecht op leven en dood en zal het vandaag echt niet opgeven! Ondanks dat de resultaten waarschijnlijk zullen aantonen dat Trump de winnaar is.

En bedenk, wellicht is haar laatste alinea over nieuw leiderschap, zonder dat ze het al beseft, op haarzelf van toepassing!

1632474313805.png
Nog zo’n berichtje van Katie Hobbs

Katie Hobbs beweert nog maar eens dat het allemaal niets voorstelt, dat Arizona in verlegenheid gebracht zou zijn. Maar ze vertelt je niet dat deze audit werd geëist door de inwoners van Arizona.

De privacy werd juist heel goed in acht genomen omdat het om een onderzoek ging dat uiteindelijk door de rechter geaccepteerd moest worden, schenden van privacy past daar absoluut niet bij.

Het weigeren van transparantie volgens Hobbs is een dooddoener, het was namelijk de opzet dat niemand van buiten het auditteam ook maar iets voortijdig te weten mocht komen over wat er gevonden werd en welke onderzoeksmethodes gebruikt werden. Natuurlijk hadden de fervente tegenstanders van de audit graag elke dag een update willen hebben en reken maar dat zodra ze ook maar één feitje gehoord zouden hebben, ze meteen de beschuldiging de deur uit hadden gestuurd dat het auditteam de geheimhouding had geschonden.

En dan de uitsmijter van Katie, de burgers hebben de rekening moeten betalen. Alsof de democraten zo goed op de belastingcentjes van het volk letten! Als er werkelijk fraude is gepleegd en dit onderzoek toont dat aan, dan zijn dit de eerste belastingdollars die nu eindelijk eens op een goede wijze zijn ingezet!

En dan doet Brahm Resnik nog een duit in het zakje en natuurlijk wordt hij graag geretweet door Hobbs. Wie is Resnik? Ahh, zie daar: een politiek journalist van KPNX-TV/12News in Arizona en hij is in Phoenix de verslaggever voor NBC. En deze Resnik neemt alvast het voortouw binnen de media om de toon te zetten die straks iedereen binnen de nep nieuws media zal moeten aanslaan.

We moeten beslist niet verwachten dat het na vandaag voorbij is. Als de resultaten aantonen dat er grootschalige fraude was, dan GELOOF ik dat 100%, maar de tegenstanders van Trump zullen blijven beweren dat de resultaten op onzin berusten, dus houdt daar rekening mee.
 
Via Paul Harmans
Bekijk bijlage 4164
Katie Hobbs is Secretary of State (zeg maar de minister president) van Arizona en zij postte het bovenstaande bericht gisteravond op haar Twitter account.

Is haar door de Deep State de overtuiging ingegeven dat ze dit gewoon kan beweren omdat de presentatie van de resultaten op de een of andere ‘manier’ niet doorgaat en men de macht in handen houdt en dus kan blijven beweren dat Biden heeft gewonnen?

Of blijven ze de resultaten die aantonen dat er wel grootschalige fraude was gewoon betitelen als ‘onwettig’ en ‘verzonnen’ en zogenaamd gevonden door amateurs die niet wisten wat ze deden? Dat zal ook beslist het verhaal van de nep nieuws media en de corrupte politici worden.

We moeten afwachten wat er gaat gebeuren, maar zoals we natuurlijk heel goed weten, de Deep State vecht op leven en dood en zal het vandaag echt niet opgeven! Ondanks dat de resultaten waarschijnlijk zullen aantonen dat Trump de winnaar is.

En bedenk, wellicht is haar laatste alinea over nieuw leiderschap, zonder dat ze het al beseft, op haarzelf van toepassing!

Bekijk bijlage 4165
Nog zo’n berichtje van Katie Hobbs

Katie Hobbs beweert nog maar eens dat het allemaal niets voorstelt, dat Arizona in verlegenheid gebracht zou zijn. Maar ze vertelt je niet dat deze audit werd geëist door de inwoners van Arizona.

De privacy werd juist heel goed in acht genomen omdat het om een onderzoek ging dat uiteindelijk door de rechter geaccepteerd moest worden, schenden van privacy past daar absoluut niet bij.

Het weigeren van transparantie volgens Hobbs is een dooddoener, het was namelijk de opzet dat niemand van buiten het auditteam ook maar iets voortijdig te weten mocht komen over wat er gevonden werd en welke onderzoeksmethodes gebruikt werden. Natuurlijk hadden de fervente tegenstanders van de audit graag elke dag een update willen hebben en reken maar dat zodra ze ook maar één feitje gehoord zouden hebben, ze meteen de beschuldiging de deur uit hadden gestuurd dat het auditteam de geheimhouding had geschonden.

En dan de uitsmijter van Katie, de burgers hebben de rekening moeten betalen. Alsof de democraten zo goed op de belastingcentjes van het volk letten! Als er werkelijk fraude is gepleegd en dit onderzoek toont dat aan, dan zijn dit de eerste belastingdollars die nu eindelijk eens op een goede wijze zijn ingezet!

En dan doet Brahm Resnik nog een duit in het zakje en natuurlijk wordt hij graag geretweet door Hobbs. Wie is Resnik? Ahh, zie daar: een politiek journalist van KPNX-TV/12News in Arizona en hij is in Phoenix de verslaggever voor NBC. En deze Resnik neemt alvast het voortouw binnen de media om de toon te zetten die straks iedereen binnen de nep nieuws media zal moeten aanslaan.

We moeten beslist niet verwachten dat het na vandaag voorbij is. Als de resultaten aantonen dat er grootschalige fraude was, dan GELOOF ik dat 100%, maar de tegenstanders van Trump zullen blijven beweren dat de resultaten op onzin berusten, dus houdt daar rekening mee.
Daar past het bericht van CMZ goed bij.

Ik heb het al eerder gepost, maar zet even 2 zinnetjes opnieuw neer. Raar is dat hij dit zelf van zijn telegramaccount verwijderd heeft.

It looks like a fake report setup to bait the fake news.

The real report comes out in just a few hours.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Daar past het bericht van CMZ goed bij.

Ik heb het al eerder gepost, maar zet even 2 zinnetjes opnieuw neer. Raar is dat hij dit zelf van zijn telegramaccount verwijderd heeft.

It looks like a fake report setup to bait the fake news.

The real report comes out in just a few hours.

Dorothé
Ik denk dat CMZ het verwijderd heeft van zijn telegram-account omdat hij niet wil dat de vijand dit weet. Ik zag het bericht en heb het hier op de website gepost, vandaar dat ik het terug kon halen.
Spannende zaken gaan er gebeuren.
Als de vijand denkt dat er niets aan de hand is en dat er zelfs naar buiten gaat komen dat Biden alsnog gewonnen heeft, dan gaan ze op hun lauweren rusten. En dan voilà, het rapport komt uit en de geest is niet alleen uit de fles maar openbaart zich. :love:

Dorothé
 
1632479464251.png
Post van Qtah

Vertaling: Paul Harmans

(Deze tekst hoort bij bovenstaande Tweets van Maricopa County)

Kijkend naar deze Maricopa County Twitterdraad schieten me een paar dingen in gedachten:

- Natuurlijk zal Biden meer stemmen hebben, ze hebben tijdens de gehele verkiezing fraude voor hem gepleegd. Ze hebben zelfs een virus op de wereld losgelaten om hem te helpen.

- Vandaag gaat het er niet om of Trump hogere aantallen had, het gaat om het aantonen van FRAUDE op een gigantische schaal.

- Maricopa is bezorgd over hoe het rapport weergeeft hoe zij de verkiezing uitvoerden, hopelijk krijgen we een degelijk inzicht in hoe zij hun frauduleuze verkiezing uitvoerden zodat we verkiezingshervormingen kunnen doorvoeren.

- We hoeven helemaal niets te bewijzen, aan niemand, we moeten het land het onbetwistbare bewijs laten zien dat de verkiezing is gestolen van Trump.

- Het is een grote zorg voor de gevestigde media en andere staten die trachten te stoppen dat dit bij hen gaat gebeuren. In Pennsylvania heeft de minister van Justitie de republikeinen voor het gerecht gedaagd in een poging hen te stoppen met de voorbereidingen van hun eigen audit.

- Onze fantastische democratische politici trachten de aandacht voor het rapport te laten ontsporen met hun 6 januari ‘hit team’ dat de focus van Arizona moet halen en het te richten op de ‘ergste dag in de Amerikaanse geschiedenis’. Ze zijn in paniek. Big Time.

- Beheers je verwachtingen, ik verwacht persoonlijk niet dat dit rapport zal zeggen dat Trump met 500.000 stemmen heeft gewonnen. Maar het moet aantonen waarom Trump niet won met 500.000 stemmen.

- Bid voor de mensen die vandaag het rapport zullen presenteren, de Deep State is in paniek. Je weet nooit wat deze lieden hen zullen aandoen.

God zegene iedereen, God zegene Amerika
 
Voor het geval andere live kanalen ‘zomaar opeens’ uitvallen:
Hier de link naar het live kanaal van het Right Side Broadcasting Network dat vanavond om 21:00 onze tijd start. Het begint een uur eerder dan de presentatie van het rapport, dat staat op 22:00 onze tijd. Maar houdt het even in de gaten.
 
Maricopa Audit – concept rapport is gelekt…

Door: Kane

24 september 2021

Vertaling: Paul Harmans

https://citizenfreepress.com/breaking/maricopa-audit-draft-report-has-been-leaked

Belangrijk – Forensische gegevens zijn niet volledig vrijgegeven door Cyber Ninjas

Wendy Rogers bevestigt dat dit slechts een gedeeltelijk rapport is. Dit rapport beschrijft de hertellingresultaten, maar niet het forensische onderzoek van de stembiljetten. Totdat we vanavond het volledig rapport zien weten we niet wat de Cyber Ninjas hebben gevonden.


Wendy Rogers, State Senator van Arizona zegt ook dit:

“Ik heb zojuist met Doug Logan (CEO Cyber Ninjas) via de telefoon gesproken. Het gelekte concept is slechts een concept en is een gedeeltelijk rapport. De hoorzitting morgen (vandaag) zal bevindingen met grote consequenties leveren. Daarna merkte hij op ‘God heeft de controle’. Bid svp voor ons auditteam morgen (vandaag) als zij hun bevindingen presenteren.”

SLEUTEL UITKOMST – Meer dan 55.000 potentieel illegale stembiljetten.

Het aantal illegale stembiljetten gevonden in Maricopa County (meer dan 50.000) is 4 maal meer dan het aantal dat Presient Trump scheidt van Joe Biden in Arizona

De link naar het gelekte concept rapport
 
DJT via TG:
I will be discussing the winning results of the Arizona Forensic Audit, which will show 44,000 possibly illegal ballots cast, tomorrow at the Great State of Georgia rally, which will be packed!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.751
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan