USA 2020

 
Stew Peters ?? 🤣
De man die achter MTG aangaat ? Die nog maar net komt piepen bij de Patriots en connecties heeft met Lin Wood, Alex Jones, Infowars, veel sponsors heeft, eerst grafeenoxide in de vaccins dan dit erin dan dat erin, dan een interview met zogenaamde dokters, waarvan eer eentje beweerde via insiderinfo te weten dat er een Deltapiloot tijdens de vlucht zou zijn gestorven en er een noodlanding gemaakt zou zijn ??

Deze : https://t.me/stewpeters/7371

Be carefull who you follow.
Beschouw je Lin Wood ook als controlled opp, JVG?

Mike
 
Beschouw je Lin Wood ook als controlled opp, JVG?

Mike
Wel Lin Wood, apart geval, in den beginnen met Sydney Powel en Kraken was ie nog geloofwaardig en leek ie een Patriot te zijn. Zover zelfs dat ie ook in de verkiezingen is opgekomen maar verloor.
Hij is uiteiendelijk ook begin 2021 gebanned van Twitter door zijn beweringen. In diezelfde tijd werden zijn beweringen ook steeds drastischer en volgens mij ook meer ongecontroleerd, en postte hij, of deelde ie ook steeds meer ongeloofwaardige posts. Misschien dacht ik toen nog te wijten aan zijn naiviteit, daar ie toch wel degelijk met Gen Flynn was en ook op Q(anon) meetings sprak.(wss meer door zijn naam achteraf gezien).
Bij die verkiezingen steunde Trump Drew McKissick en Flynn Lin. Lin is voordien altijd Democraat en never-Trumper gweest. Halverwege het jaar is er dan volgens mij een volledige ommekeer gebeurt met hem, daar ie toen figuren zoals Simon Parkes, GhostEzra, Charlie Ward, Stew Peeters, Phil Godlewski ed begon te promoten.
Hetgeen me ook telkens stoorde was dat ie steeds meer de zinnetjes : Iḿ imperfect en In the name of Jesus, en Bijbelquates begon te gebruiken (misbruiken).
De laatste helft van het jaar werd het al zo erg dat ie openlijk Flynn en andere patriots die hem tegenspraken, begon aan te vallen, echter nooit met bewijzen. Hij heeft ook opgeroepen om niet te stemmen totdat 2020 gefixt was.
En als dan die MadCow van MSNBC nog in het voordeel van Lin gaan spreken, ja dan is het helemaal over and out.

Maw, zelfs geen controlled opp, maar een divider, helemaal niks in het belang van WeThe People.
 
Wel Lin Wood, apart geval, in den beginnen met Sydney Powel en Kraken was ie nog geloofwaardig en leek ie een Patriot te zijn. Zover zelfs dat ie ook in de verkiezingen is opgekomen maar verloor.
Hij is uiteiendelijk ook begin 2021 gebanned van Twitter door zijn beweringen. In diezelfde tijd werden zijn beweringen ook steeds drastischer en volgens mij ook meer ongecontroleerd, en postte hij, of deelde ie ook steeds meer ongeloofwaardige posts. Misschien dacht ik toen nog te wijten aan zijn naiviteit, daar ie toch wel degelijk met Gen Flynn was en ook op Q(anon) meetings sprak.(wss meer door zijn naam achteraf gezien).
Bij die verkiezingen steunde Trump Drew McKissick en Flynn Lin. Lin is voordien altijd Democraat en never-Trumper gweest. Halverwege het jaar is er dan volgens mij een volledige ommekeer gebeurt met hem, daar ie toen figuren zoals Simon Parkes, GhostEzra, Charlie Ward, Stew Peeters, Phil Godlewski ed begon te promoten.
Hetgeen me ook telkens stoorde was dat ie steeds meer de zinnetjes : Iḿ imperfect en In the name of Jesus, en Bijbelquates begon te gebruiken (misbruiken).
De laatste helft van het jaar werd het al zo erg dat ie openlijk Flynn en andere patriots die hem tegenspraken, begon aan te vallen, echter nooit met bewijzen. Hij heeft ook opgeroepen om niet te stemmen totdat 2020 gefixt was.
En als dan die MadCow van MSNBC nog in het voordeel van Lin gaan spreken, ja dan is het helemaal over and out.

Maw, zelfs geen controlled opp, maar een divider, helemaal niks in het belang van WeThe People.
Ik had gehoopt en gedacht dat die Linn Wood bij het Q team hoorde en aan onze kant stond. En van Sydney Powel horen we ook niet veel meer. Ze was een jaar geleden nog in de picture met die Hunter Biden laptops maar nu hoor ik er niets meer over. Misschien dat ze nog wordt geactiveerd als ze op Truth Social komt.
 
Kennedy

Dit zou hij 7 dagen voor zijn dood gesproken hebben.
Ergens moet een verdwenen video zijn waar hij in beeld deze uitspraken doet?

Als je dan gaat zoeken op internet dan kom je alleen maar berichten tegen van factcheckers die allemaal beweren dat Kennedy dit nooit gezegd, of beter gezegd dat ze helemaal niets hebben kunnen vinden in al de toespraken die de man heeft gehouden.

Daarom wordt het dus als het niet waar bestempeld.

Maar, nu komt ik een boekbeschrijving tegen over een boek dat gaat over de minnares van Lyndon B. Johnson de opvolger van Kennedy.

In this new book “SECRETS SHARED BY LBJ’S MISTRESS”, M. Glenn Baxter after over 40 years reveals the secrets told to him by Madeleine Duncan Brown, the mistress of President Lyndon Baines Johnson for 21 years. He shares experiences in the advertising business in Dallas when sex was rampant, oil was power, the underworld was a way of doing business, politics were ruthlessly run by sociopaths and the Texas elite controlled the world.

The American people were warned over 50 years ago. There’s a plot in this country to enslave every man, woman and child. Before I leave this high and noble office I intend to expose this plot.” President John F. Kennedy 7 days before his assassination.

Volgens mij heeft hij dat wel degelijk gezegd, alleen niet in een publieke toespraak en dus is het ook nergens te vinden. Als hij dit gezegd heeft tegen mensen die dicht bij hem in de buurt waren zoals Johnson, dan kan het toch zomaar wel eens waar zijn.

Wat denken jullie?
 

Bijlagen

  • 27453E86-578B-4F9D-9D73-545DE3C1EB4A.jpeg
    27453E86-578B-4F9D-9D73-545DE3C1EB4A.jpeg
    77 KB · Weergaven: 7
Ik had gehoopt en gedacht dat die Linn Wood bij het Q team hoorde en aan onze kant stond. En van Sydney Powel horen we ook niet veel meer. Ze was een jaar geleden nog in de picture met die Hunter Biden laptops maar nu hoor ik er niets meer over. Misschien dat ze nog wordt geactiveerd als ze op Truth Social komt.
Wel, Georgia is on her mind. Ze is bezig hoor.
 
Ik denk dat het allemaal theater is en dat Lin en Sidney nog steeds aan onze kant staan.

Mike
Sidney duidelijk, maar Lin ? Die heeft het laatste half jaar zelfs niks positief bijgedragen en alleen maar aan afbraak gedaan, continu desinfo van anderen gepost, met dewelken hij ook nog hoog oploopt. Wat zou ie dan uit het zicht/achter de schermen doen/bijdragen dat ie nog aan de goede kant staat ?
 
Sidney duidelijk, maar Lin ? Die heeft het laatste half jaar zelfs niks positief bijgedragen en alleen maar aan afbraak gedaan, continu desinfo van anderen gepost, met dewelken hij ook nog hoog oploopt. Wat zou ie dan uit het zicht/achter de schermen doen/bijdragen dat ie nog aan de goede kant staat ?
Zoek maar op lin Wood met Duckduck of zo, denk niet dat hij nog meedoet.
Mike Flynn beschuldigingen van ds zijn
 
Ik had gehoopt en gedacht dat die Linn Wood bij het Q team hoorde en aan onze kant stond. En van Sydney Powel horen we ook niet veel meer. Ze was een jaar geleden nog in de picture met die Hunter Biden laptops maar nu hoor ik er niets meer over. Misschien dat ze nog wordt geactiveerd als ze op Truth Social komt.
Voor wat betreft de labtop van Hunter kun je https://t.me/GarrettMichaelZiegler volgen. Die is met project Marco Polo daar mee bezig.
 
Zoek maar op lin Wood met Duckduck of zo, denk niet dat hij nog meedoet.
Mike Flynn beschuldigingen van ds zijn
Dat zei ik dus al in mijn eerdere post, vandaar. Lin heeft er bij mij al gelegen sinds halverwege vorig jaar. Dus als dat volgens Mike theater zou zijn dan zou ik niet weten waarom. Afleiding, maar op die manier ? En zou zijn bijdrage alleen maar afleiding zijn. ik denk dat het Lin naar zijn hoofd is gestegen en daar ie geen rechtzaken heeft of ervan af is gezet door zijn klanten (vb Kyle, en ik geloof ook dat die andere jongeling na de rechtzaak ook iets had tegen hem ivm geld) dan maar op deze pad is gegaan om toch maar in de belangstelling te staan vor zijn ego.
 
Ik had gehoopt en gedacht dat die Linn Wood bij het Q team hoorde en aan onze kant stond. En van Sydney Powel horen we ook niet veel meer. Ze was een jaar geleden nog in de picture met die Hunter Biden laptops maar nu hoor ik er niets meer over. Misschien dat ze nog wordt geactiveerd als ze op Truth Social komt.
Look strong when you're weak, look weak when you're strong.
 
Zo zie ik het ook nog steeds. Lin Wood en Gen. Flynn hebben zogenaamd een 'conflict', net zoals Trump en Bannon dat hadden in 2017. Er moet een logische reden zijn voor de plotselinge 'ommezwaai' van Wood.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan