USA 2020

Ik denk wel dat het waar is, in elk geval dat nu aangekondigd wordt dat de pcr-test vanaf 31 dec. a.s. van de markt gaat: althans dat dat voornemen er is (waarom niet per direct?!) : zie tekst hieronder, maar bedenk ook dat Bill Gates en Soros weer een testfaciliteit hebben aangekocht. Misschien dat wij hier toch voorlopig niet uit komen als dit zo doorgaat.

´The FDA announced today that the CDC PCR test for COVID-19 has failed its full review. Emergency Use Authorization has been REVOKED. It is a Class I recall. The most serious type of recall. All measurements based on PCR Testing should come to an end.´
 
Laatst bewerkt:
Great!

Dorothé
Wat zijn ze bang. Deze video moesten ze weer meteen verwijderen. Hoe dan ook, de waarheid zal zegevieren en Trump heeft gisteren de waarheid overduidelijk neergezet in zijn betoog. Wat kan die man praten. Ik geloof dat het meer dan 2 uur was en dat allemaal zo uit zijn blote hoofd, met getallen en namen etc. Bij toeval zag ik de link van Tanja en ik klikte erop. Het was al over middernacht, rond half een en vrijwel meteen daarna begon zijn speech. Ik heb alles gehoord. Kan het helaas niet meer repliceren, maar kortom hij haalde alle zaken aan die wij ook al hier besproken hebben. Alles werd zo open en bloot openbaar gemaakt. Het public was euforisch. Zaken als de muur, migratie, de pijpleiding, de woke agenda, natuurlijk de fraude etc.

Dorothé
 
Wat zijn ze bang. Deze video moesten ze weer meteen verwijderen. Hoe dan ook, de waarheid zal zegevieren en Trump heeft gisteren de waarheid overduidelijk neergezet in zijn betoog. Wat kan die man praten. Ik geloof dat het meer dan 2 uur was en dat allemaal zo uit zijn blote hoofd, met getallen en namen etc. Bij toeval zag ik de link van Tanja en ik klikte erop. Het was al over middernacht, rond half een en vrijwel meteen daarna begon zijn speech. Ik heb alles gehoord. Kan het helaas niet meer repliceren, maar kortom hij haalde alle zaken aan die wij ook al hier besproken hebben. Alles werd zo open en bloot openbaar gemaakt. Het public was euforisch. Zaken als de muur, migratie, de pijpleiding, de woke agenda, natuurlijk de fraude etc.

Dorothé
Hij zei ook dat hij weer naar het witte huis gaat
 
Volgens het document gaan ze alsnog tot eind dit jaar door met het PCR-bedrog.
Waarom niet in lijn met de constatering die zij zelf doen per direct stoppen?
Of zou dat een te grote schok zijn voor de goedgelovigen?
Dan storten de democratische Staten in, daar is iedereen nog zo bang dat gevaxten met 3mondkappen en een luier rondlopen, als ze rustig afbouwen blijft de stront beperkt
 
Hoe sneller het kaartenhuis der globalistische waanzin instort, hoe beter.
Des te sneller kan de reparatie van de maatschappelijke schade beginnen, voor zover dat mogelijk is.
De verantwoordelijken uit hun functies ontheffen en betrokken multimiljonairs niet meer funden.

No mercy. Going forward means making sacrifices.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.064
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan