Uitstrijkje ja of nee?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nu 35 en met de laatste oproep was ik zwanger of borstvoeding aan het geven.

Heb nu een oproep voor een uitstrijkje in de bus gehad.

Heb me hier eerlijk gezegd nog niet zo in verdiept.

Wat is jullie mening?

 
Dit schreef ik eerder in een ander topic:
Quote:
Ik heb het 1 keer gedaan zo'n uitstrijkje, maar dat was ook gelijk de laatste keer dat ik aan een bevolkingsonderzoek heb meegedaan. Al die stress die slechte uitslagen met zich meebrengen alleen al zijn funest voor je gezondheid. Dat verwonden van de baarmoeder is toch barbaars! En daar zou je van moeten opkappen? kom op! Kom ik weer uit op het punt dat vrouwelijke geslachtsorganen niet moeten worden gezien als potentiële moordenaars, wees er trots op en koester ze.


https://www.fatsforum.nl/topic/uitslag-uitstrijkje-pap-2

 
Lang voordat ik met dit soort dingen bezig was heb ik de eerste uitnodinging gekregen en deze naast me neer gelegd. En tot op heden ben ik er 1 keer op aangesproken door de huisarts. Dat ik een keer een afspraak moest maken voor een uitstrijkje. Ja hoor, doe ik. En dat was t. Nooit meer wat van gehoord en dat ga ik zeker zo houden. En anders krijgen ze een nee. Ook makkelijk.

Helemaal met Tanja eens in deze!

 
Ik sluit me bij de vorige schrijfsters aan. Geen ge-papperdeflap aan mijn lijf (pap 1, pap 2, pap bla)

 
Ik herinner me nog een collega. Eerste uitstrijkje, pap 3. Zij in de stress en paniek, heel veel meelevende collega's, gesprek van de dag. Einde van het liedje? Heel wat onderzoeken en ellende later, niets aan de hand. Het is niet alleen degene die het ondergaat die ermee lastig wordt gevallen, maar het hele netwerk van de persoon.

 
Precies! Mensen die zo kritisch staan tegenover degenen die niet mee doen aan bevolkingsonderzoek, begrijpen de relatie geest-lichaam volgens mij niet helemaal. Je wordt als gezond mens een systeem ingetrokken, waarbij je gecontroleerd moet worden, wat impliceert dat de techniek en degenen die onderzoeken het beter zouden weten dan jij als persoon. Dit gebeurt overal. Ook de prachtige inwijdingsweg die bevallen is en borstvoeding geven, wordt de vrouw ontnomen door geknip, gesnij, geprik en gehannes aan een vrouw, die met een goede verloskundige prima is staat is om zelf een baby op de wereld te zetten. En vervolgens weet Nutrilon het vast beter. Nu ik toch bezig ben, vervolgens kun je beter wegblijven bij het consultatiebureau. Kind gezond? Who cares hoe zwaar of groot het is en vaccineren doen we natuurlijk al helemaal niet.

 
Het verhaal van Pleun Snoek: http://www.verontrustemoeders.nl/2011.11.18 Pleun onthult.pdf

http://www.asja-reizigersinvrede.nl/web_documents/2011.12.09_verslag_gva_alkmaar_wc_overdie.pdf


Quote:
Interview Pleun Snoek, Franeker, 7 Januari 2012.

Published on Jun 3, 2014

Vision TV had de eer Pleun Snoek te interviewen. Pleun Snoek werkte vroeger als verpleegkundige, operatie-assistente en hoofd anesthesie. Tijdens haar werk kreeg ze dingen te horen die tot nu toe niet naar buiten kwamen. Inmiddels is ze met haar verhaal op diverse manieren naar buiten getreden. Er wordt dieper ingegaan op de farmaceutische industrie. Net zoals het uitstrijkje blijkt ook aids verzonnen te zijn waardoor de farmaceutische industrie haar bestaansrecht kan behouden. Tevens geeft ze antwoord hoe er op haar weigering wordt gereageerd om een ziektekostenverzekering af te sluiten.


http://www.uitdaging.net/gezond/uitstrijkje_laten_maken.html


Quote:
Pleun Snoek - Arend vs Zeevat -18 november 2011

Uploaded on Dec 16, 2011

In deze uitzending was Arend samen met Désirée Rover in gesprek met Pleun Snoek. Zij heeft een aantal bijzondere ervaringen opgedaan, die haar de ogen hebben geopend voor de leugen die ten grondslag ligt aan de medisch/farmaceutische industrie. Na een aantal jaren bij de Scientology Church te zijn geweest en door hen van al haar financiën te zijn beroofd, zag zij hoe de medische hersenspoelmachine werkt. Zij heeft het op zich genomen om deze leugen breeduit te ontmaskeren.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan