Uiteten, indiaas

Icky

New member
Juist, uiteten.. Dit keer bij een Indiaas restaurant..

Ga eigenlijk nooit uiteten omdat de meeste restaurants ingesteld zijn op regulier voedsel.. Maar kan er nu niet omheen..

Dus bij deze de vraag, what to eat? en wat definitely to avoid. Want regulier vlees eet ik per definitie niet. Dus zit ik op vegetarische gerechten..

Het betreft dit restaurant..

kaart

 
Ik zou er gewoon van genieten: althans voor zover je gezondheid (allergieen?) het toelaat: er zitten veel goede kruiden in dat Indiase eten in elk geval.

De rest spijker je wel weer bij in je dagelijkse bestaan.

Het water loopt me uit de mond bij het zien van die menukaart trouwens.

 
Tip: kies een lamsgerecht en maak je even niet druk om nachtschades. Nog een tip: vraag of ze je gerecht in ghee willen klaarmaken i.p.v. plantaardige olie. Smakelijk!

Mike

 
Hooikoorts is al minder(maar nog niet weg) dus geen idee hoe ik hier op reageer. Zal wel goed gaan aangezien curcuma, gember enz thuis ook royaal word toegepast:)

Lam dus! ok, ben ik niet heel bekend mee maar dat is dus een goede optie? scheelt weer. Meer opties!

Had vanmorgen mijn ontbijt al aangepast (runderchipolata) hihi..

Ghee, dat is een goede! Bedankt voor de tips! much appreciated!

 
Hoi Icky, Wat ik van Saskia van As &feature=player_embedded begreep is dat hooikoorts ook samenhangt met problemen met grassen (granen dus!). Maar goed, boompollen werken ook stimulerend op hooikoortspatienten (mijzelf incluis). Granen kun je in je dagelijks leven misschien proberen te mijden zoveel mogelijk. Maar rijst is volgens mij dan nog relatief een vrij onschuldig graan, binnen de afdeling granen.

 
Boompollen, praat me de niet van;) Berk is bij mij een boosdoener(daarbij ook even geen rauwe appels) en idd gras,.. Granen probeer ik ook zo veel mogelijk te vermeiden.. sinds dat ik meer volgens de WAPF lifestyle eet beperk ik nu ook steeds meer de glutenvrije varianten.. Maar idd, genieten.. aan de opmerkingen te zien hebben mensen er wel vaker last van? Als ik wat eet buiten het boekje om zit er gelijk alle consequenties in mn hoofd:X

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.528
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan