Twee mooie boeken

Dank voor je goede tips Poekie!

Het is ook nog rauwmelkse kaas ook van Remeker, wat wil een mens nog meer!

 
Quote:
In de Paleowereld is er idd ook veel te doen over suikers en dan met name HCFS/GlucoseFructosestroop en andere suikers. "Safe starches" zoals aardappel,bataat,witte rijst worden geprefereerd boven fruit bij hogere KH inname.


Joey,

In de Paleowereld, en Matt Stone doet dit ook, zegt men dat fructose slecht is, maar dat zetmeel goed is, omdat dat glucose is en dat rechtstreeks het bloed in gaat en dus niet door de lever wordt opgeslagen, zoals bij fructose wel het geval is. Ik ben van mening dat je uit moet kijken met ALLE suikers/koolhydraten, of deze nu afkomstig zijn van fructose of van glucose. Je kunt veel beter de volgende top 3 aanhouden:

1 vetten

2 eiwitten

3 koolhydraten

High-fat, medium-protein en low-carb dus. Door consumptie van zgn. 'safe starches' kom je nooit in de vetverbranding en blijf je suikers verbranden. Het is mijn stellige overtuiging dat de mens geboren is om vetten te verbranden en niet suikers.

Mike

 
Ja dat had ik kunnen weten inderdaad. Je vergeet de honing nog. Het is maar dat anderen het nu ook kunnen lezen.

 
By the way, de eerder genoemde Remeker rauwmelkse biologische kaas met keltisch zeezout is ook verkrijgbaar met een eetbare korst. Dus dan heb je een zuivere kaas zonder enige, chemische toevoeging.

Want mijn smaak ervaring is dat als een kaas wat langer ligt en je maakt er kaasblokjes van dan proef je in het buitenste blokje vaak het plastic dat er om zat. (heb ik er dan wel afgehaald hoor, zal jullie voor zijn). Kijk dat doet vet ook, dat je beter na kunt denken.

Remeker kaas is o.a. te koop bij www.kaaskamer.nl in Amsterdam. Ze verzenden ook kazen.

 
Hoi Gerrit,

Ik zoek ook al lang: The untold story of raw milk maar kan je nergens hier kopen? Via bol.com of succesboeken of elders. Nergens kunnen vinden in Nederland. Heb namelijk geen credit card. Thanks for your input.

 
Jeetje,

Of ik heb niet goed gezocht maar ik kon het niet vinden of het staat er nog niet zo lang op wat ik niet denk maar heel erg bedankt voor je tip en link.

 
Ik blijf er bij, het zou mooi zijn als Mike een boek over gezondheid zou uitbrengen maar dan niet de reguliere geneeskunde denkwijze maar Mike, Weston price forum denkwijze.

Bijvoorbeeld ook met tips hoe doe je een lever gal blaas reiniging en wat zijn de pijlers van gezondheid qua voeding:verzadigde vetten, waterstof, zuurstof en mineralen ik noem maar wat en gezonde recepten ipv de gangbare dieet recepten met hun magere en light producten.

Uitleg over zouten, mineralen, rauw voedsel, rauwe melk, h202s en hoe ontsmet je en met wat poets je je tanden. Hoe werkt het menselijk lichaam, gevaren vaccinaties, info over pannen en giftige stoffen in plastic, metalen en wanneer en bij welke temperaturen bij welk voedsel wat verloren gaat aan vitamines, additieven etc.

Een samenvatting van onze gezamenlijke visie.

Wickipedia der gezondheid maar dan de correcte versie zoals het echt bedoeld is.

 
Mike,

De indeling is al bijna gereed..... 8)

Je hoeft 'alleen' nog maar te schrijven of in te spreken.

Maar je gaf aan dat schrijven beter gaat dus doe dat dan maar. :lol:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.929
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan