Mike
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inmiddels is de journalist Huseyin Gunay ontslagen.+Zeg me niet dat je deze informatie van mij hebt gehoord... Ze zullen ons kapot maken.
Een bevestiging van wat er komen gaat? Gaat Israël een dezer dagen Palestina volledig overnemen? De ware aard van de zionist Erdogan komt steeds meer naar boven. Waarom zou je überhaupt Palestijnen opvangen? Dan blijft er geen Palestina meer over.Als de Palestijnen hun gebied verliezen, dan moet Turkije ze opvangen en financiële steun bieden.
Het wordt vervangen door Amerikaans gas en kost 3x zoveel en daar gaat men 20 jaar voor betalen.Je stopt met het kopen van gas uit Rusland.
Interessant gesprek over het bezoek van Erdogan in het witte huis.
Vertaald:
+Hoe zijn de gesprekken gegaan? Heb je geen insiderinformatie gekregen?
-We hebben niets gekregen... Ik bedoel, wij (Turkije) hebben niets gekregen.
+Oké, mijn gevoel is... We hebben het... We hebben de Boeing?
-Oké, dat hebben we maar..
+F-35's enz?
-Er is over de F-35's gesproken, maar ze zijn voorwaardelijk. De voorwaardes zijn:
1. Als de Palestijnen hun gebied verliezen, dan moet Turkije ze opvangen en financiële steun bieden.
2. Je stopt met het kopen van gas uit Rusland.
3. Je handelt niet met China. Dit zijn zaken die wij absoluut niet kunnen doen! Dit wordt onze ondergang!
+Nou, Erdogan is tegen die tijd toch al dood...
-Ze hebben het tegenwoordig over wat er daarna komt. Ze spelen een enorm Hakan Fidan-spel. Ze zitten achter hem aan. Weet je, hij liet de vliegtuigmotoren afslaan. Hij blies ze in een oogwenk op.
+Hij blies ze expres op.
-Hij blies ze expres op. Hij speelt de Albayrak. Hij speelt de bruidegom, om het zo maar te zeggen. Er is een gevecht gaande tussen Bilal, schoonzoon en Hakan Fidan. Er is een gevecht tussen drie teams.
+Laat me je iets vertellen, ik denk dat ze hem iets extra's hebben gegeven toen hij naar het Witte Huis kwam.
-Meen je dat nou?
+Je kunt niets gratis doen in dit verdomde vrije land.
-Ja. We kunnen sowieso niets gratis doen, ze dwingen ons er niet toe.
+Trump nam je geld en prees je maar vernederde je tegelijkertijd.
-Natuurlijk. Wat als het een ander land was?
+Hij doet zaken met geld.
-Ja, we hebben hem betaald en een show opgevoerd. Geef de hoop op Turkije maar op. Turkije is de volgende land om in stukken te verdelen.
+Als land zijn wij het overal mee eens. Hoe dom kan het volk of de regering zijn?
-Ja. We hebben de sleutels al gegeven. Ons land is niet meer te redden.
+We trappen in een val. We geven te veel rechten aan de minderheid die uit zijn op oorlog.
-Weet je wat het echte gevaar is? Er was vroeger zoiets als de Anatolische cultuur. Koerden pikten het ergens vandaan. Turken pikten het ergens vandaan, Armeense afstammelingen pikten het ergens vandaan. Er was een gevecht, maar ze hielden van die cultuur en hielden die in harmonie in leven. Die cultuur bestaat niet meer. De gedeelde waarde van Turkije is niet religie en zeker niet islam. Niemand geeft erom. Het is tot op de dag van vandaag een leugen dat Turkije een religieuze land zou zijn. De regering heeft onze Anatolische cultuur vernietigd door Afghanen en Syriërs te importeren. Als er nu oorlog uitbreekt, is er niemand meer om het land te verdedigen.
+Als jij erbij was, zou je het verdedigen.
-Nou, dat zou je kunnen, maar... Je snapt wat ik bedoel. Ze hebben het zo vreemd gemaakt. Als ik ergens in Duitsland zou werken, zou ik er net zo over denken. Je ziet de agenda, man. Ze hebben de media echt verpest.
+Ik heb een vraag, wie doet het?
-Ik zal het vragen, ja. Ik zal het hem vragen. Wie doet het? Of betaalt het bezoekende team ervoor? Je weet dat het een enorm schandaal zou zijn als wij als land ervoor zouden betalen...
+Zeg me niet dat je deze informatie van mij hebt gehoord... Ze zullen ons kapot maken.
Waar baseer je dit op? Wat is je bron?
Mike
Daar heb je volkomen gelijk in. Die neiging heb ik wel vaker. Mijn excuses hiervoor.Jij trekt voorbarige conclusies uit een gesprek 'van horen zeggen'.