Tucker Carlson

EXCLUSIVE: Tucker Carlson talks about drinking four vodkas for breakfast, his unlikely friendship with Hunter Biden, and what he REALLY thinks of Joe and Jill​

 
Ik plaats hem hier maar even, net begonnen:

Vier mensen met verschillende meningen over Tate gaan in debat onder leiding van Shohreh Feshtali. Tate is een bekendheid, vooral vanwege zijn optredens op sociale media, maar hij is ook omstreden vanwege zijn uitspraken over mannen en vrouwen. Sommigen zien hem als een held, terwijl anderen hem juist als schadelijk beschouwen. Tate staat centraal in de discussie over mannelijkheid, invloed op jongeren, conservatieve denkbeelden, cancelcultuur en natuurlijk SLAPP (Strategic Lawsuit Against Public Participation) Is de rechtszaak tegen hem gerechtvaardigd? Waarom zou je afstand van hem nemen? Wat is eigenlijk zijn boodschap?
 
Laatst bewerkt:
  • Thanks
Waarderingen: gse
Ik heb zojuist deze discussie helemaal bekeken. Ik ben het 1000% eens met Patrick Savalle: Tate is een loser, hij is geen echte man en hij is een moreel verwerpelijk individu waar m.i. iedereen met een moreel.kompas vollrdig afstand van moet nemen.

De inbreng van Willem en Laurens was afwisselend zeer sterk maar ook veel gelul in de ruimte. In een ander gesprek met Shohreh viel al op dat WE vreemde ideeen heeft over monogamie, nu verdedigt hij weer prostitutie. Ik denk dat we zeer scherpe morele grenzen moeten trekken en maatschappelijke taboes over vreemdgaan en prostitutie weer mogen terugkeren. Zo ook met uitbuiting van vrouwen, waar Tate zijn fortuin mee heeft verdiend.

Wat die moslimjongen betreft links van Patrick, ik kan iemand die er voor kiest om met een zonnebril aan een gesprekstafel te zitten niet serieus nemen. Hij is de belichaming van de doorsnee jonge Tate-aanhanger, die ook 9 van de 10 keer met zonnebril (en ontbloot bovenlijf) te zien is. Inhoudelijk en intellectueel kan hij Patrick ook niet aan. Ik heb zelf ook discussies gehad met Tate-aanhangers. Het komt altijd op hetzelfde neer: ik ben alleen maar jaloers op het succes van Tate, zowel financieel als zijn grote gevolg. Alsof veel geld en veel volgers een graadmeter is voor moraliteit. We weten toch dat in een immorele wereld de meest morele mensen per definitie weinig aansluiting vinden? Het geeft voor mij het morele failliet aan van de jonge generatie, als ze deze karikatuur van 'mannelijkheid' omarmen. Het is het trieste gevolg van de vaderloosheid die het feminisme heeft veroorzaakt, waardoor jonge mannen dit soort toxische rolmodellen gaan volgen.

Tate is gif voor het verzet en is mogelijk zelfs geimplanteerd binnen het verzet als gecontroleerde oppositie, misschien zelfs wel zonder dat hij het zelf door heeft.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Tucker’s Hidden FOX News Interview – Former Capitol Hill Police Chief Calls Jan 6 “a Cover-Up” – They Were Hiding Intelligence​


Kort videofragment van het interview in onderstaand artikel (even scrollen):
 
IMG_20230805_091334_156.jpg
In 2018, Hunter Biden's business partner, Devon Archer, was convicted by the DOJ over a conspiracy to defraud a Native American tribe. This week his body language exudes absolute serenity, comfort and an giddy smile after he testified that Joe Biden was on at least 20 business calls and now admitted that what they were doing was unethical.
It sounds like he was thrown under the bus by the Biden's and now had his moment to have his revenge in the plot of this story.
Does it not?


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.191
Leden
8.634
Nieuwste lid
jiri
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan