Trump

Van JFK Jr. kan ik me nog voorstellen dat hij zo reageert op zijn politieke tegenstander tijdens een verkiezingscampagne. De boodschap van Kennedy en Trump is nagenoeg identiek en er moet wel de schijn van keus worden opgehouden.

Kan iemand Thierry echter overtuigen van het feit dat Trump geen keus had? Hij noemde het Zelenko-protocol van HCQ, zink en azitromycine reeds in de eerste lockdown-maand (maart 2020) en werd onderuit gehaald in de pers. Als Trump niet versneld de prikjes mogelijk had gemaakt hadden we 8-10 jaar lockdowns gehad, incl. 1G en CBDC. We zouden voor onze voedselvoorziening en medische zorg afhankelijk zijn geweest van de overheid op voorwaarde van inenting en een digitale bankrekening die geblokkeerd kon worden als je niet meewerkte. Trump heeft de wereld bevrijd uit deze banvloek. En nu kan hij niet meer terug en moet hij nog steeds volhouden dat C19 heel ernstig was en dat de prikjes noodzakelijk waren. Bovendien geloofde Thierry aanvankelijk het narratief toch ook?

Mike
 
IMG_20230602_224555_089.jpg
The next step in the Deep State Plan to
get the base to TURN AGAINST TRUMP
ALL ASSETS ARE BEING DEPLOYED.

They're gonna SHIFT the blame for THEIR
Pandemic onto Trump.

Every step of it.

All the damage done by
the lockdowns, the masks, the vaccines.

“OMG TRUMP KILLED ALL THOSE
PEOPLE! ADMIT IT!"

DJT is gonna INSTANTLY be called a mass
murderer by people who've been trying to
build street cred with you for the past
several years.

“Trump's disqualified, you MUST go
DeSantis!"


Mike
 
IMG_20230608_052006_703.jpg

Trump dared to go up against the establishment cult and now they are doing everything in their power to stop him from finishing the job.
Trump, We the People see the truth. We have your back and we are praying for you.
You have the support of millions of God fearing Patriots, sir.


Mike
 
Wyatt legt nog maar eens uit waarom Trump geen andere keus had dan de vaccins mogelijk te maken. Voor de skeptici, voor zover ze nog op dit forum te vinden zijn.


Mike
 
1686292395924.png
Vertaling van de 2 bovenstaande Truth Social berichten van Trump, ze moeten en zullen hem te grazen nemen!

1) De corrupte Biden regering heeft mijn advocaten geïnformeerd dat ik gedagvaard ben, schijnbaar over het dozenbedrog (de documenten in beslag genomen bij de inval in Mar-a-Lago), ondanks dat Joe Biden 1850 dozen bij de universiteit van Delaware heeft, nog wat dozen in Chinatown DC en met zelfs nog meer dozen bij de universiteit van Pennsylvania en documenten over zijn garagevloer verspreid waar hij zijn Corvette parkeert en wat is ‘beveiligd’ met slechts een garagedeur die flinterdun is en voor een groot gedeelte van de tijd openstaat.

2) Ik ben gesommeerd dinsdag om 3 uur ‘s middags in het federale gerechtsgebouw in Miami te verschijnen. Ik had nooit gedacht dat zoiets mogelijk zou zijn voor een voormalige president van de Verenigde Staten die veel meer stemmen kreeg dan enig zittende president in de geschiedenis van ons land en momenteel de leiding heeft, met grote afstand, op alle kandidaten, zowel democraten als republikeinen, in de peilingen voor de 2024 presidentiële verkiezing. IK BEN EEN ONSCHULDIG MAN!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.805
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan