Trump 2025

Washington has ordered Kiev to-
"Stop daydreaming" According to Politico

On the eve of the Putin-Trump talks, American officials urged Ukraine to "realistically assess" its military prospects. In other words — to stop making unrealistic plans that its army is incapable of fulfilling.

At the same time, activity is increasing in Europe: Panicked German Chancellor Friedrich Merz is convening an online meeting with Trump today. Notably, separate talks with Zelensky will be held by Europeans before Trump and Pence join.

Washington is preparing for serious agreements with Moscow, and Ukraine will watch from the sidelines.

Mike

President Trump Takes Over DC Police That Covered Up Pizzagate & Seth Rich’s Murder!

Do not underestimate the significance of President Trump taking over the DC police.

- The DC police covered up the murder of Seth Rich.👇🏻

- The DC police also covered up Pizzagate. Never forget former DC Police Chief Peter Newsham was in bed with psychopath Comet Ping Pong owner James Alefantis.👇🏻

PANIC IN DC! 🔥🔥🔥

Mike

Er gebeurt heel veel. Trust the plan en geduld, geloof en vertrouwen! We bekijken een show.
Trump doet het goed, hij schaakt en houdt zijn vijanden dicht bij zich. Hij moet eerst zien de mensenmassa te overtuigen en dan pas kan het los gaan.
Ik ben vol vertrouwen!!!

Dorothé

En het gaat maar door. Als hier een geniaal plan achter zit neem ik alles terug, maar ik word hier allemaal niet blij van. Als dit onderdeel uitmaakt van 'the movie', dan is dit het taaiste deel van de film.

Mike

Sorry, Dorothe, ik zie alleen maar domheid.

Mike

Ik zie dit als een test, waarvan er al meerdere zijn geweest.

Q 151:
How do you distinguish between good and bad?

Elk geloof wordt sterker als het op de proef wordt gesteld.

Ik heb een theorie, die je al eerder voorbij hebt horen/zien komen. Trump is een antagonist. Hij zoekt bewust ruzie met alles en iedereen, incl. zijn eigen achterban. Het was nooit de bedoeling dat er een persoonlijkheidscultus om hem heen zou worden gebouwd. Niemand gaat ons redden en de enige manier is dat we gaan inzien dat we het helemaal zelf moeten doen.

Mike

Ik kan er niet half zo enthousiast over worden als voorheen. De Q-posts kwamen uit lang voor de genocide in Gaza door Israel. Het leven was toen simpel: Trump was er ingeluisd door links en de ' hoofdprijs' was dat dit bedrog uitkwam en ze allemaal hingen. Nu denk ik: big fucking deal, stel eerst maar eens orde op zaken binnen je eigen gelederen en hou in godsnaam op met dat OLIEDOMME fascistische gelul. Nu die Judge Pirro ook weer, ik kan er echt niet meer tegen. M'AGA ging over small government en no more empire. En wat krijgen we? Big Government en Big Empire. En dan dat DOMME volk dat alles is vergeten wat Trump tijdens de campagne beloofde. "This is what I voted for." 🙄 No, you fucking nitwit, it's the exact OPPOSITE of what you voted for!

Mike

Ik kan er niet half zo enthousiast over worden als voorheen. De Q-posts kwamen uit lang voor de genocide in Gaza door Israel. Het leven was toen simpel: Trump was er ingeluisd door links en de ' hoofdprijs' was dat dit bedrog uitkwam en ze allemaal hingen. Nu denk ik: big fucking deal, stel eerst maar eens orde op zaken binnen je eigen gelederen en hou in godsnaam op met dat OLIEDOMME fascistische gelul. Nu die Judge Pirro ook weer, ik kan er echt niet meer tegen. M'AGA ging over small government en no more empire. En wat krijgen we? Big Government en Big Empire. En dan dat DOMME volk dat alles is vergeten wat Trump tijdens de campagne beloofde. "This is what I voted for." 🙄 No, you fucking nitwit, it's the exact OPPOSITE of what you voted for!

Mike
Trump maakt er een grote chaos van. Proberen te ontrafelen wat Trump precies doet is bijna onmogelijk.

Ik denk dat het meer zin heeft om Trump's agenda af te leiden van wat de mensen om Trump heen: Tucker, Gaetz, Marjorie, (Massie), etc. allemaal zeggen en doen.

En inderdaad, mensen moeten nog verder bewust worden en zelf actie ondernemen. Niet op politici wachten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan