Trump 2025

DC National Guard is in position to be deployed — at the same time the grand conspiracy TREASON is being revealed?

Trump says he will FEDERALIZE D.C. - revoking the autonomous status it shares with the Vatican and City of London

Do you see what’s happening?

Must be coincidence

Odd 29-second clip posted by POTUS! Drop 29 related?

Some things must remain classified to the very end. NK is not being run by Kim, he’s an actor in the play. Who is the director? The truth would sound so outrageous most Americans would riot, revolt, reject, etc.
The pedo networks are being dismantled.
The child abductions for satanic rituals (ie Haiti and other 3rd world countries) are paused (not terminated until players in custody).
We pray every single day for God’s guidance and direction as we are truly up against pure evil.

JUST IN: TRUMP ENVOY STEVE WITKOFF MISUNDERSTOOD PUTIN AND THOUGHT HE AGREE TO WITHDRAW TROOPS

He thoughts Putin agreed that Russia would withdraw from the Zaporizhzhia and Kherson regions.

In fact, Putin was referring to the withdrawal of Ukrainian forces from those areas.

Witkoff is extremely stupid.

Source: Bild

Mike

JUST IN: UKRAINE-RUSSIA CEASEFIRE PLAN

President Putin will agree to a full ceasefire:

✅ Ukraine withdraws troops from the entire eastern Donetsk region
✅ Stage 1: Ukraine withdraws troops from the Donetsk region and all fighting on the front lines will stop.
✅ Stage 2: President Putin and President Trump will agree on a final peace plan. This plan will later be discussed with Zelensky.
✅ President Putin will pass a law that commits to not attacking Ukraine or Europe.

Source: WSJ

Mike

"𝗗𝗲 𝗠𝗲𝗱𝗶𝗮 𝗲𝗻 𝗱𝗲 𝗠𝘂𝗶𝘀𝘀𝘁𝗶𝗹𝘁𝗲 𝗥𝗼𝗻𝗱 𝗱𝗲 𝗙𝗲𝗱𝗲𝗿𝗮𝗹𝗲 𝗢𝘃𝗲𝗿𝗻𝗮𝗺𝗲 𝘃𝗮𝗻 𝗪𝗮𝘀𝗵𝗶𝗻𝗴𝘁𝗼𝗻 𝗗.𝗖."

De media... altijd zo goed geïnformeerd, toch? Of niet. Terwijl we dagelijks gebombardeerd worden met nieuws over de kleinste details van het dagelijks leven, lijken de grote politieke verschuivingen wereldwijd ongemerkt aan ons voorbij te gaan. Neem bijvoorbeeld de mogelijke federale overname van Washington D.C. door voormalig president Trump. Is dat niet interessant genoeg om te bespreken? Nee, blijkbaar niet, want de focus ligt liever op wat er in de directe omgeving gebeurt, dan dat we geïnformeerd worden over politieke veranderingen die Amerika (en de wereld) op z'n kop kunnen zetten.

𝑪𝒐𝒓𝒓𝒖𝒑𝒕𝒊𝒆 𝒊𝒏 𝑾𝒂𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈𝒕𝒐𝒏.

Wat is er precies aan de hand? Trump, die al jaren de "drain the swamp"-strategie volgt, heeft altijd geklaagd over de corruptie in Washington. Dit keer heeft hij de mishandeling van een ex-medewerker van de federale overheid als een gevalideerde reden gebruikt om Washington D.C. onder federale controle te brengen. Het klinkt misschien als een ver van je bed show, maar het heeft enorme implicaties. D.C. is namelijk geen gewone stad, het is de zetel van de federale regering en de politieke macht van de VS. Door deze controle aan te nemen, kan de federale overheid de stad volledig herstructureren, de macht van lokale politieke tegenstanders verminderen en de federale invloed vergroten.

En wat doet de media? Zwijgen. In plaats van ons bewust te maken van de enorme impact die dit kan hebben, wordt het weggestopt in een hoek waar "buitenlandse politiek" niet genoeg aandacht krijgt. Terwijl de fundamenten van een van de grootste democratieën op aarde misschien wel veranderd worden, blijven wij lekker bezig met binnenlandse kwesties.

Opp 7 augustus 2025 meldde Reuters dat het Witte Huis plannen heeft aangekondigd om de federale wetshandhaving in Washington D.C. te versterken, met onder andere de inzet van de Nationale Garde. Dit zou een stap zijn in de richting van een federale overname van de stad.

Video 👇

https://www.facebook.com/share/v/19JK8cgZ5z/?mibextid=wwXIf (https://www.facebook.com/share/v/19JK8cgZ5z/?mibextid=wwXIfr)
👆

Ik ken die Sjaak niet, maar ik mag hem nu al. Snapoen jullie nou waarom het me niet of nauwelijks boeit wat er in NL gebeurt? We maken ons in dit land druk over pietluttige en nietszeggende trivialiteiten. Het ergste is dat dit het meest gehoorde kritiekpunt is dat zogenaamd 'wakkeren' hanteren naar mij. 'Nou, dat Israel- en Trump-verhaal weten we zo onderhand wel, hoor. Daar hoef je toch niet de hele avond over te praten? Waarom heb je het niet wat vaker over wat er in ons land gebeurt?' Omdat hier bijna niks gebeurt in vergelijking met de rest van de wereld, daarom.

Een locatie waar ik eerst sprak is afgehaakt omdat ze mij aan de ketting wilden leggen en ik daar niet mee akkoord ging, iets wat ik in niet mis te verstane bewoordimgen heb meegedeeld. Ik liet weten dat ik vind dat Nederlanders verwend en aanmatigend zijn. Ze zouden bescheiden en dankbaar moeten zijn dat iemand de moeite neemt om in de auto te stappen en zijn verhaal te doen. Wie denk je wel dat je bent om eisen te stellen aan de inhoud? Ik kan me echt kapot ergeren aan deze mentaliteit en al helemaal van zogenaamd 'wakkeren'.

Mike

President Trump has ordered curfews across several neighborhoods in Washington, D.C.

He’s also triggered the rarely used 1973 Home Rule Act, placing the city under direct federal control and deploying National Guard troops throughout the capital.

“This is Liberation Day in D.C.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan