Trueman Show

Niet alleen zijn logo, bij Hulleman bekruipt mij sowieso al lange tijd een unheimisch gevoel.
Misschien zit ik er naast.
Ja zijn laatste initiatief: een app om ´gelijkgestemde ongevaccineerde´ mensen in je buurt in kaart te brengen. Geen idee wat ik daarvan moet vinden i.v.m. privacy. Degene die die app bezit, krijgt heel veel data en wat doet die daarmee?
 
Zou ze nog iets vertellen wat ik niet weet? Ik zie in de eerste minuut dat ze het o.a. heeft over de Trilateral Commission. Volgens mij is dit een mooie inleiding voor m.n. vrouwen die hier (relatief) nieuw in staan. I've got more important sh*t to do!

Mike
 
Dit gaat over de langzaamheid waarmee de Deep State haar doelen probeert te behalen. Ze doen het stapje voor stapje. Hulleman heeft de schildpad vanwege andere symboliek. Dit is ook de langzaamheid, het lange leven en dus het overleven van het goede.
De schildpad zelf vertegenwoordigt niets. En als de Deep State symboliek gebruikt, kaapt ze het voor de omgekeerde betekenis.

Dorothé
Zo ook de cijfercombinatie 666.
Mensen zien dit uitsluitend als een verbond met het beest.
Geldt hetzelfde voor de swastika.
Uiteraard zijn deze twee voorbeelden wel zeer sterk verbonden met 'het anti-leven' door de inzet (en impact) in de loop der jaren.
Daarmee zeg ik overigens niet dat wezens met kwade intenties deze symboliek bewust inzetten om zich spiritueel te verbinden met hetgeen wat wij in de volksmond 'satan' noemen.

Als je diep onderzoek doet naar het occulte (verborgene) zie je de nuance en vaak neutraalheid van symboliek refererend naar het pure goddelijke. Daarmee is vorm(yin) een middel om de vereniging met yang te zoeken en daarmee dichterbij een staat van gnosis te komen. Dit vind ik tevens mooi aan Hulleman. Een man van de nuance. Nuance bedoel ik hierin niet 'laf', maar een afgewogen houding die waarheid prefereert boven het bevredigd zien van eigen wereldbeeld.
 
Zou ze nog iets vertellen wat ik niet weet? Ik zie in de eerste minuut dat ze het o.a. heeft over de Trilateral Commission. Volgens mij is dit een mooie inleiding voor m.n. vrouwen die hier (relatief) nieuw in staan. I've got more important sh*t to do!

Mike
TLC was ik nog niet echt van op de hoogte. Afijn, al die secret societies voeren de VN, EU en WEF met ideeën. Hoe de netwerken exact samenzweren zal terzijnertijd wel openbaar worden.
 
Bij mij nu met wisselend resultaat met verschillende browsers.
Misschien kwaaltje dat ik achter VPN zit.
 
 
Aangrijpend verhaal. En door de gelovers van het regime wordt dat allemaal afgedaan als 'dat is jullie verhaal...dat zeggen jullie'. Kortom, alsof het een door ons gefabriceerd verhaal is en de waarheid het verhaal is wat alleen door de MSM geclaimd kan worden. Diep triest.

Dorothé
 
Aangrijpend verhaal. En door de gelovers van het regime wordt dat allemaal afgedaan als 'dat is jullie verhaal...dat zeggen jullie'. Kortom, alsof het een door ons gefabriceerd verhaal is en de waarheid het verhaal is wat alleen door de MSM geclaimd kan worden. Diep triest.

Dorothé
De tijd van zachte heelmeesters is voorbij. De stinkende wonden zullen geheeld moeten worden.
Een harde landing is voor velen aanstaande. De complotanalisten hebben hun werk gedaan. Voor degenen die hen terzijde schoven zal de realiteit (te) hard aankomen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan